Siste fra Instagram

onsdag 14. april 2010

Eit par søte kopper.

Her er nokre bilder som eg knipsa litt tidligere i år. No har vi både vår ute og inne.. Eg synest det alltid frisker opp med litt vårpynt..
Det meste av pynten kjem fra loppis, gjenbruk og fretex. Utrulig mykje lekkert ein kan få tak i på slike små sjarmerande stader.. Det er så spennende å vite at ein kan finne ein herlig skatt mellom alt og ingenting, som er akkurat det ein ikkje visste at ein trengte, før ein står der med skatten mellom hendene.. ;-)
Denne flotte lysestaken er fra nettbutikken Lobelia. Den er så vakker.. her bærer den nokre av perlene mine..
Sølvfatet som den står på er fra ein loppistur til Sverige i fjor. Eg fant fleire slike lekre sølvfat der, som pynter opp i ein ellers lys heim. ;-)
Dei søte koppane har eg visst før, sammen med denne flotte mugga. Dette kjem fra fretex, og det gjer også denne søte sukkerkoppen. Synest den passa så godt sammen med resten..
Te-sila med diamant kjem også fra Sverige. Den fant eg på ein interiørbutikk, eg trur det kan vere Lisbeth Dahl sin? 
Her skinner sola som aldri før, og temperaturen er komt over 17 grader ute. Det er så herlig og varmt! Kanskje tid for å ta med dette sølvbrettet ut og drikke te.. ;-) Nei, for dere som kjenner meg litt for godt, så drikker eg ikkje te, men is-te går nok ann ;-)  

Ønsker alle ei herlig helg! I morgen tar eg helg, og da blir det ein ladies-shoppingtur til Bergen. For dere som skal vere med, husk gode sko! ;-) Tihi.  

Godklem fra

22 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Fine bilder☺ Er så fint med slike koppar, ordentleg vårlege☺
Og ja, endeleg er våren her og kan nytast!!☺

God tur til Bergen☺

Klem M♥

Guttemamma sa...

Så utrolig vakre bilder du..koppene er skjønne og alt det andre også. Kos deg på shoppingturen...
klem♥

Sjova sa...

Herleg med gjenbruk blanda med nytt! Mange skjønnne bilete har du:-)Riktig god shopping!

Kate-Marita Pettersen sa...

Kjempemange vakre, båre nye - og gjenbruksting:) Du er så flink å finne tak i sånt:)
Så heldige dere er som har 17 grader, her snør det i dag, men jeg venter optimistisk på våren:)
God tur til Bergen og god helg,
klem fra Kate:)

Kate-Marita Pettersen sa...

"både nye".......

FlorasFrue sa...

Nydelige ting på fatet!
Herlig med jenteshopping i Bergen - vi koste oss i Sandnes i går, hadde en veldig kjekk dag selv om det ikke ble Oslo :)

Kos dere fortsatt!!
Klem

No.15 sa...

Så nydelige bilder. Vakkert!

Koselig med Bergenstur. Blir spennende å se om du fant noe fint.

Jeg har en avslappende helg sammen med lillemor som er litt småforkjølt og tett - men i full vigør allikevel :)

Har noe til deg i bloggen min :)

KLEM

Therese sa...

Hei hei gode du. Å, så lekre kopper og alt det andre. Lekkert med store ord. Bildene blir så stemningsfulle. Du burde bli fotograf altså. Takk for sist.

Her har dagene gått i ett så blogging har blitt nedprioritert. Men kommer sterkere tilbake. Nå skal jeg prøve meg litt på FB, så får vi se hvordan det går. GOD HELG TIL DEG VENNEN .KLEM

Line fra huset på landet sa...

Veldig søte kopper. Og så vakkert du har stylet alt på det bordet :)
Veldig fine bilder.

Unknown sa...

Nydelige bilder ♥ som alltid hos deg:o)) Herlige bruktfunn du har gjort, så flotte!
Håper du kosa deg på shopping!

Klem Line

moa sa...

hei kjære deg
å så skjønne kopper ♥
håper du har kost deg på bergensturen!
..fortsatt fin søndagskveld
moaklem

Datt sa...

*Sukk* Skjønneste rosekoppene da! :D

Lev Livet Lett Lokki sa...

For et vakkert innlegg!!
Og tusen takk for hyggelige kommentarer hos meg!!
Jeg trodde da sannelig at jeg fulgte deg, men NÅ gjør jeg ialle fall det ♡♡♡
Gleder meg til alle dine vakre augeblikk, og så håper jeg du hadde mange av de i Bergen i helgen :))
Ønsker deg en strålende uke!
Klem Lokki

Meta sa...

Har også fått tak i slike fat på loppis i Sverige. Samt fløte-og sukkerskåler i sølvblett som jeg bruker til telys. Må snart ut på en slik runde igjen.

Flotte bilder du tar. Skulle ønske jeg var like hendig med kameraet.

Ønsker deg en herlig og kreativ dag!:)

Elin | Draumesidene sa...

NYDELEGE bilder! Så fine ting du viser! Og så synes eg det er fint at du leitar etter brukte ting! :) Tusen takk for vakre ord inne på bloggen min! Dei tek eg med meg vidare. Eg kjende så sterkt for å byrje på nytt, og av og til kan kanskje det vere lurt å gjere slikt?

Ynskjer deg ein herleg dag vidare!
Send gjerne litt varme og vår oppover!

God klem frå meg!
Elin.

h.espe sa...

Hei på deg vennen!
Så nydelige bilder du viser her! De koppene og sukkerkoppen var helt herlige - gøy å kunne gå på loppemarked og bruktbutikker og finne slike skatter!

Utrolig kjedelig at du ikke finner samme type garn da - krysser fingrene og håper at søkingen din "land og strand rundt" gir resultater, slik at du får fulført!

Ja, påsken hjemme i Nordfjord var deilig avslappende. Som vanlig var det "mye vær", men jeg har jo vett til å kose meg likevel, så da så...;o)

Her i Oslo er våren også kommet, selvom det kom et lite "tilbakeslag" denne uken... Nå mens jeg sitter her, kom det faktisk en kraftig snøbye også, men heldigvis, det legger ikke ned!

Ønsker deg en flott uke videre!

Goklem fra Hildegunn

idémakeriet sa...

Vilken härlig stilleben du har fått till.
Kopparna och ljusstaken ser härliga ut.
Mycket fin bild, härligt vårligt.
Ha det gott.
Kram Gerda

Hjerterom sa...

Hei :)
For noen skjønne kopper!
Nydelig bilder.

Gratulerer så mye med tomta ;)
Spennende.

Klem Siw

vintagepaitings sa...

Hei hei,
Nydelige bilder! Herlig vårstemning :) Og takk for kjempekoselig kommentar hos meg.
Riktig god shoppingtur!

Klem fra Solveig

Marge sa...

Hej min bloggvän!

Oh, what a pictures!!! I can just admire them!:) So lovely!!
Have a beautiful and relaxing weekend to you!
Marge

Lisemoren sa...

Det så deilig og vårlig ut. Jeg likte så godt de skjønne koppene. Tenker du koste deg. Jeg bor nesten ute for tiden, både på jobbog hjemme. Dette er nesten den beste tiden på året. VÅR, hurra.

Det er så kjekt når jeg hører fra deg innimellom Anja Elin. Takk for hyggelig hilsen

Klem fra Lisemoren

CosiFanTutta sa...

Hei, hei, takk for besøk på bloggen min. Så kjekt med kommentarer!! Nyyydelige bilder og saker og ting. Jeg går selv aldri på loppis eller antikvariater. Vet ikke hva jeg skal se etter, og er ikke så "pyntete" av meg, men skulle gjerne hatt en sånn oppsats i stuen. Det er til å bli godt humø av, virkelig!

Jeg har begynt på et nytt hekleteppe, så har det sabla "travelt" :o)

Ha en fin, fin helg

Cosi