Siste fra Instagram

lørdag 20. september 2008

Ferietid er sytid.. ;)

Då har eg ei veke ferie, som eg er nødt til å bruke godt. I går etter jobb dro min kjære mann, eg og kvalpen vår heim til Sogn på litt ferie. I baggasjen hadde eg med symaskina mi (som er svææært lite brukt..) og eit lass med stoff, blant anna til soveromsgardiner. Fant nokre nydelige nokre på Stoff og Stil i Bergen, så no gler eg med til å sette i gang med prosjektet. Skal også bruke dei til litt andre ting inne på soverommet vårt, så det blir nok bilder av resultatet, når ting er blitt ferdig. Eg har komt så langt som å finne stuebordet til ho mor å legge dei utover. Mamma skal hjelpe meg litt i gang, så ikkje alt blir ramponert fullstendig.. ;) Ein vakker dag skal eg nok klare det aleine.. ;) men takk Mamma for all hjelp no. *stort smil*
*Eit NYDELIG stoff.. Kor eg gler meg til å henge det opp på soverommet*

14 kommentarer:

h.espe sa...

Ja, er det ikke herlig å kunne få hjelp av mamma!! Man blir aldri for voksen til å spørre om hjelp der....

Første gang jeg er innom deg tror jeg. Koselig blogg!!

Ha en flott ferie i flotte Sogn, og lykke til med syprosjektet....

Hilsen fra ei som opprinnelig kommer fra den andre delen av fylket - "fjordane"

h.espe sa...

Selfølgelig må du gjerne gjøre det, det er bare veldig hyggelig! Linker deg tilbake jeg, ok?!!!

Ja duuuu, den lille vofsen din var bare så utrolig skjønn. Han kunne jeg gjerne ha adoptert gitt :o)

Fiiiin dag videre til Deg!

Klememrs :o)

by Siv sa...

Så kjekt!!! Det er alltid god hjelp å få hos ho mor :)
Gleder meg til å se resultat!
Ha en koselig lørdagskveld
*Siv*

Synnøve sa...

Det er kjekt med snille mammaer. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min.Ha en fin dag. jeg kommer gjerne igjen

Tove sa...

Ekte sognetaus er alltid velkomen på bloggen min - link i veg, eg gjer det same med deg! Du har forresten ein nyyyyydeleg kvalp! Eg har ein bichon, fin den òg!

Smineset sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Nydelg blogg du har. Håper det er greit at jeg legger deg i lista mi, så jeg kan følge med?

Ønsker deg en super ferie! ;-)

Ingunn sa...

Så nydelig stoff!!!Blir helt sikkert veldig bra!!
Jeg titter nok innom bloggen din igjen!;)

Sol sa...

Ja, jammen er det godt det finnes mammaer som har greie på sying.....Jeg har fått mye hjelp av min mor også,men nå klarer jeg heldigvis det meste selv. men det er godt å ha noen å konferere litt med...Tusen takk for at du stakk innom meg. det setter jeg stor pris på.

Trude sa...

Hei, så koselig blogg du har. Tittet litt og likte veldig godt det skapet du har fått fra Danmark. Lekkert!!
Send meg gjerne en mail om du vil ha hjerter, syr og broderer gjerne jeg. Adr min står på bloggen.
Nydelig liten valp også (",)

Hulda sa...

Det gardinstoffet ser virkelig lekkert ut. :) Blir flottt å få det opp på soverommet.

Marja Kristiina sa...

Tack så himla mycket att du kikade in och lämnade en söt kommentar!

Sologbolig sa...

Lykke til med syprosjektet. Nydelig stoff! Ha ein fin kveld!

Reginas Cottage sa...

Hi
Your fabric is wonderful!!
What a beautiful little dog.He looks
very charming and brings one smile on
my face.
Have a nice weekend !!!!
Greetings from Germany,
Regina

Monicas sa...

Du store min så flink du er til å male og skrive......tar av meg hatten jeg......koselig å være innom her, å voffsen.....nudelig....ha en flott dag....kommer gjerne innom igjen