Siste fra Instagram

torsdag 4. desember 2008

Ei vakker gave..

Vi fekk ei nydelig innflyttingsgave frå mamma og pappa. Er så utrulig glad i slike 5 arma lysestakar som er tunge og flotte! Og denne her har jo alt! Det er nyyydelige detaljer på han..
Synest den er berre heilt skjønn.. Og så passer den så godt her i leiligheita vår.

Den blir nok godt brukt no når det absolutt er tid for å brenne masse lys og kose seg innendørs..
Tusen takk for ein slik vakker lysestake, kjære mamma og pappa ;)
No skal min kjære og eg "åpne" kalenderluka vår. Vi bruker å ha slik kalenderluke der vi gir gave til kvar andre, annan kvar dag. I år bestemte vi oss for at vi skal gjere noko artig noko i staden, f.eks spille spill, sjå ein film, gå måneskinnstur osv.. :) Det finst så mange flotte ting som ikkje koster penger.. ;)
Ønsker alle ein flott 4 desemberkveld, minnast bestefar i Stamsund som ville hatt bursdag i dag. Savnar deg... Sender også ein varm klem til bestemor. Glad i deg!

26 kommentarer:

Juno sa...

ååå, den var kjempe nydelig. Kunne godt tenke meg en slik en jeg også!! Så fin innflyttingsgave da:)

Frk Mille sa...

Forstår godt at du er glad i den. Den var rett og slett nydelig!!!

Ha en fin kveld.

Frk Mille

Siren sa...

Oiii så fin lysestake! :)

BøeFjeldberg sa...

Den var nydelig;)Veldig flotte detaljer!! Heldig du;) Kunne godt tenkt meg en sånn selv, Du vet ikke hvor du har fått tak i den?

Ha en fin kveld;)

BøeFjeldberg sa...

Nydelige kremmerhus du har laget, også utrolig flotte detaljer;) Hvor får du tak i de bildene du har på dem? Superfine ble de, du er flink!!

Anonym sa...

ja, den va nyyyydelig!! skikkelig flott!

har en i grå som eg skal praye lysere, å pynte med litt prismer å perler :)

adventsklem

♥ Stines hverdag sa...

Nydelig lysestake! Heldig du :)
Kremmerhusene du har laget er også flotte! Har tenkt jeg skulle lage noen jeg og, men har ikke kommet så langt ennå...
Ønsker deg en velsignet adventstid!

Kate-Marita Pettersen sa...

Nyyydelig lysestake:)
Og du har laget kjempefine kremmerhus:)
Har en utfordring til deg:)
Ha ei fin helg.
Klæm fra Kate:)

Guttemamma sa...

Vakker lysestake og vakkert innlegg!

Heidi-anitha sa...

Så vakker den var...levende lys gjør noe med oss.. helt inn i sjelen, iallefall hos meg.

Nyt helgen, og del gleder med hverandre...

Klemmer White vintage. Heidi-anitha

Livy sa...

God kveld!
Så utrolig nydelig lysestake - sitter her stum av beundring!! Helt fantastisk!

Så koselig med en slik kalender:-)

Tusen takk for koselige hilsen i bloggen min!

Mange klemmer fra Livy

Kate-Marita Pettersen sa...

Tusen takk for kjæmpekoselig kommentar inne hos meg:)
I helga ska vi kos oss og bare slapp av sammen med ungene. Tror nok det blir enda en fotosafari på meg, og så har jeg også lovet ungene at vi skal bake:)
Ja, du må hive deg rundt og skrive dikt, du er jo så utrolig kreativ:)
Goklæm fra Kate:)

Ukjent sa...

ojojoj. den var lekker! nå fikk jeg litt inspirasjon kjenner jeg:)

ha en fin kveld!:)

CosiFanTutta sa...

Heisan, husker også godt de bringebærdropsene du snakker om :o) Mormor hadde alltid sånne! De smaker skikkelig bringebær. Dropsene jeg fikk i gave var også kjempegode!
Nydelig lysestake, passer godt inn i stilen din!
Smart adventskalender dere har :o) Noe til etterfølgelse!

Ha en fin søndag!

Kristoffa sa...

Så fin lysestaken din er!!!!!!! Synes forresten at leiligheten deres ser kjempefin ut også!

Jeg likte veldig godt de fine kremmerhusene du har laget også! Så koselig med hjemmelaget da gitt.

Ha en fin søndagskveld!

AnneGrethe7 sa...

Flott stake og kor kjekt å ha ein slik kalender.....romantisk...hihi....kanskje kopiere ideen til neste år:)

Ønskjer dykk ein flott 2. søndag i advent!

Klem

Daisys home sa...

Fin lysestake som virkelig tar seg fint ut.Har en UTMERKELSE til deg liggende inne på siden min.klem

Solveig sa...

HEi:)
Så heldig dere var da dere fikk denne! Den er jo bare helt nydelig:)
Og alle de flotte detaljene kan man jo se nøye på lenge..
Blir litt av et lys med denne i rommet:)

Ønsker deg ei super uke!!

Solveig sa...

Har noe til deg hos meg:)

irina sa...

for en nydelig stake og en fin blogg ;)
Vennlig hilsen irina

moa sa...

..nydelige bilder, og et vakkert skrevet innlegg.
klemmer fra moa

Marias skriblerier sa...

Så skjønn Storm er! Har selv en boxerhann som også er et skikkelig sjarmtroll! Sprer masse glede!

Fin blogg du har!

Hilde Heimdal sa...

Så flott blogg og sååå flotte malerier :)) Jeg maler også men ikke så fine malerier som deg sukk:)

BøeFjeldberg sa...

Ja jeg også føler tiden spring avgårde. Skulle gjerne laget mer, og hatt bedre tid. Til neste år skal jeg begynne tidligerer. (spørs om jeeg klarer å holde den tanken et år;))

Ja det blir stas med bryllup! Toastmaster ja, vi har også fått spørsmål om å være det helgen etter vi selv skal gifte oss, spørs om det går. Men veldig spennende. En stor oppgave egentlig..

Ja blir deilig å få noe man eier selv. Jeg har mest lyst inn til byn igjen, (vi bor nå i Øygarden)Jeg liker meg veldig godt på landås, men rekkehus på Askøy er også et alternativ. Vi får se hva banen gir ut i lån når den tiden kommer
;)

Hvor fra Sogn er du? Jeg har selv bodd i Balestrand i 2 1\2 år;)

Du må ha en fortsatt nydelig advents helg!!;)

Thea sa...

Nyyydelig lysestake.. Og på denne årstiden kan man jo kose seg og tenne lys hver dag:)

h.espe sa...

Hei på deg vennen...
Nå er det blitt lenge siden sist du - tror vi er opptatt alle mann nå i førjulsstria.

Er ikke mange dagene igjen nå, før jula ringes inn... Selv drar jeg på juleferie allerede nå til helgen. Da er det hjem til Nordfjord og mamma og pappa - gleder meg noe utrolig. Alltid godt å komme HJEM. Blir laaang ferie i år, ettersom jeg ikke er tilbake igjen i Oslo før 4. januar. Blir med andre ord god tid til å slappe av og nyyyte.. :-)

Ønsker deg en strålende flott dag videre - kooos deg!!!

Mange klemmer fra Hildegunn