Siste fra Instagram

tirsdag 25. mai 2010

Eit nydelig skap med lekre detaljer!

Dette nydelige skapet er eit av mine beste brukt-kjøp. Eit så vakkert skap, er lett å bli glad i..
Ein kan nesten kalle det kjærleik ved første blikk.. ;-)
Skapet har mange lekre detaljer..
Denne skatten var allerede kvit ved første blikk..  
Med flotte buete bein..
og nydelige utskjæringer...
...blir dette skapet reine skatten...
På toppen av skapet står eit vakkert fuglebur som vi har fått i gave..
Eg håper alle sammen har hatt ei herlig flott pinse. Pinsa i år falt på vår arbeidshelg, så det har vert nokre travle dagar her i Sogn. I morgen skal min kjære og eg nyte ein etterlengta fridag. Det skal bli godt! Ønsker alle nokre strålande dagar med mykje sol! Godklem fra

15 kommentarer:

Crinoline sa...

For et funn,Anja-Elin.Skapet er nydelig.Jeg skal gå i gang med å pusse opp en gammel skjenk.Den ser ikke ut,men håper resultatet blir bra.God fridag i morgen.

Landcharm sa...

Et utrolig flott skap med nydelige detaljer.

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei Anja!
Jeg forstår godt at du er glad i det skapet, og malt hvitt var det nydelig!

Ha en fin uke i Ytre Sogn!

Klem Cathrine

LIVS LYST sa...

Ja det skjønner jeg. Skapet var veldig nydelig syns jeg også!

Ha en fin uke!
Hilsen Liv

Elin | Draumesidene sa...

Nydeleg skåp! Så fine detaljar! Og sikkert kjempegod plass inni! Ynskjer meg eit slikt eit eg også!

Håper du har ein kjempefin dag i dag!
Klem frå Elin :)

Christine Louise sa...

Nyyydelig skap altså :)
Var det ferdigmalt også?

Heldige deg :)

Lev Livet Lett Lokki sa...

Ja det der ble vakkert! En skatt - er den rette benevnelsen på det hvitmalte skapet! Strålende vakkert er det - også nydelig det passer inn hos deg!
Fulgeburet med koppene inni var en glitrende ide - SÅ fint!!
Og så lekkert bokstative ble - ja du lever opp til navnet og skaper de vakreste øyeblikk!
Takk for et nydelig innlegg ❥❥❥
Ønsker deg en herlig uke!
Klem Lokki

Therese sa...

Hei hei kjære Anja Elin. For et nydelig skap. Utrolig vakkert og jeg skjønner at du ble forelsket ved første blikk.

Smiler litt for meg selv når jeg leser det du skriver. Vi skriver så likt. Drømmende, ekte og varmt får jeg si. Det er det som er så herlig med denne bloggverden. Man kan drømme seg litt bort. Lekkert bokstativ også.

Takk for gode ord sist Anja, jeg blir så glad for å kjenne et varmt menneske som deg. STOR KLEM

Sologbolig sa...

Hei. For eit fantastisk flott skap med mange fine detaljer
Ønsker deg ein fin dag.

Guttemamma sa...

Kan du skjønne at noen ville kvitte seg med dette da?? Men så herliog for deg,helt nydelig er det!!
Ha en fin uke videre♥
klem

Datt sa...

Ah, jeg skjønner godt den forelskelsen! <3

No.15 sa...

Det skapet var UTROLIG vakkert! Skjønner godt du er stolt av det, det hadde jeg også vært. Buret på skapet var også flott, og med en fugl som nok er mer lettstelt og renslig enn vår vil jeg tro ;)

Håper du har en fin kveld, min venn.

Klem fra Bodø :)

Therese sa...

Hei vakre jente. Ligger en liten ting til deg på bloggen min. Vel fortjent. Klem

salige lavendel sa...

Sukk, så flott det var. Artig å ha kopper i fugleburet også.

Anonym sa...

These are really fantastic ideas in on the topic of blogging.
You have touched some fastidious factors here.

Any way keep up wrinting.

my web page ... clash of clans