Siste fra Instagram

lørdag 27. desember 2008

Mine maleri

Her kjem dei nyaste maleriene mine..
***
Maleri av hender


Malt av Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk. (50x50). Avsluttningsgave til arbeidsplassen min..

***


Malt av Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk. (50x50). Avsluttningsgave til arbeidsplassen min...

***

Malt av Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk. (50x50). Henger i stova vår
***
Malt av Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk. (50x50). Henger i stova vår
***
Malt av Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk. (30x30). Gave til mamma og pappa.
***
Malt av Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk. (30x30). Gave til min bror, Roger.
***
Malt av Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk. (30x30). Gave til min kjære mann.
***
Malt av Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk. (70x100). Henger på kjøkkenet, skal henge i loftstua...
***
Maleri av mennesker..
Malt av Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk. (50x50). Henger i stova...
***
Malt av Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk. (50x50).
***

Malt av Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk. (50x50).
***

Malt av Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk. (50x50). Gave til mamma og pappa.
***
Kjem fleire etter kvert som eg får tid og inspirasjon til å male..

6 kommentarer:

[ barn i heimen ] sa...

Flink du er til å male. Klarer ikke sånn, jeg...

Og innlegget under - SÅ fint det var. Likte veldig godt lysestaken du hadde:) Innbydende og hvitt...:)

Ha ei herlig romjul!!

C.

Klaffen sa...

Så fine bilder a gitt! Det nederste rørte ved noe i meg... En skikkelig maleflinkis er du! Ønsker deg en fortsatt god jul med mannen og resten av familien. klem

Siren sa...

Så fine bilder du har malt, du har en helt egen stil som gjør de lett gjennkjennelige! :)Brukte både å male og tegne før, men av en eller annen grunn så sluttet jeg!

Jeg også savner sola masse...har ikke sett den på en måned, og enda skal det gå en hel måned før den titter frem her oppe i nord!

Har hatt en flott romjul så langt, og høres ut som du har hatt det likens...ha en super dag!
:)

Ann C Haugen sa...

Utrolig imponert over hvor fine bilder du har malt!!!!

Lill sa...

NYDELIG!!!!!!!!!!!

Jatte sa...

Utrolig dyktig du er ♥