Siste fra Instagram

tirsdag 30. mars 2010

Bursdagsmuffins til deg og meg..

Her har eg tatt nokre bilder av kjøkkenhjørnet vårt.. ;-) Kjøkkenkroken er pynta med vår-muffins, blomster og monogram..
Framfor det nydelige speilet, er desse vakre evighetsblomstene. Dei har eg samla opp i eit pynteglass...
Bak pynteglasset, står ei gammel melkeflaske med monogram. Monogrammet vart sydd i fjor da eg lengta etter vår...
Ved siden av, står dette kakefatet med heimesydde vår-muffins.. ;-) Dei pynter opp kjøkkenkroken vår..
Desse står å frister på ein dag som denne... ;-) For her i huset, blir det litt feiring i dag, då vakre-augeblikk-frua fyller år.. ;-)
Så versegod å forsyn deg, kjære gjest, så kan vi nyte ein bursdagsmuffins eller to.. ;-)
Ønsker deg ein vakker dag, og ei herlig påske! 

Vårklem fra

17 kommentarer:

Anitas hus sa...

Hei Anja-Elin!!!

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN!!!

Så kjekt med bursdag og vår-muffins^^,) Ikke blir man særlig feit av de heller og det passer jo godt nå når det nærmer seg bikinisesongen, tjihi...

Muffinsene var iallefall nydelige å se på, ja faktisk så skjønne at man får lyst til å spise de.
Det samme var det vakre monogrammet og evighetsblomstene. Herlige og vårlige bilder:)

Så nydelig evighetsteppet ditt blir også, skjønne farger. Du kommer til å bli sååå fornøyd når det blir ferdig skal du se.

Jeg har prøvd å legge inn kommentar hos deg flere ganger men har ikke kommet inn på kommentarer, så nå kom jeg endelig inn;)

Du hadde jo tatt så nydelige og romantiske bilder av pulsvarmerne også, håper du er fornøyd med de:)

Da ønsker jeg deg en flott bursdag og en herlig påske, håper du får masse påskesol. Den har nemlig sviktet oss i år;)

Klemmer, Anita:O)

Line fra huset på landet sa...

Gratulerer med dagen:))
Men åh..så flink du er til å lage stemning da Anja-Elin!

Flink til å sy, skikkelig mumse-muffins dette. Ser at ideèn er fra Tilda ?! Jeg har planer om å sy slike til min lille kosejente på to år selv;)
det speilet likte jeg godt. Helt spesielt :)

God påske Anja-Elin ;)
Klem,Line

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Gratulere med dagen☺

God påske til deg og☺

Klem M♥

Lobeliadamen sa...

Gratulerer med dagen!!!!!

Håper du får en deilig dag!

Du er jammen flink altså - eg er helt imponert over de muffinsene - kjempelekre!! :-)

God Påske

W

FlorasFrue sa...

Gratulerer med dagen :)
Nydelige ting - herlige muffins!!
Ha en fin dag og en fin påske :)

Kjersti

Therese sa...

Hei kjære Anja Elin. Så herlige bilder inne hos deg. Nydelige muffins. Tusen takk, de smakte helt fortreffelig.

Vi har samme kakefat. Det synes jeg er kjempe lekkert. Koselig.

Ønsker deg og familien en riktig god påske. Og du, HAPPY BIRTHDAY TO YOU. LOVE FROM ME

May sa...

Hurra for deg som fyller ditt år!
Ja, deg vil vi gratulere!
Alle i ring omkring deg vi står,
og se, nå vil vi marsjere,
bukke, nikke, neie, snu oss omkring,
danse så for deg med hopp og sprett og spring,
ønske deg av hjertet alle gode ting
og si meg så, hva vil du mere? Gratulere!

Høyt våre flagg vi svinger. Hurra!
Ja, nå vil vi riktig feste!
Dagen er din, og dagen er bra,
men du er den aller beste!
Se deg om i ringen hvem du vil ta!
Dans en liten dans med den du helst vil ha!
Vi vil alle sammen svinge oss så gla'
og en av oss skal bli den neste - til å feste!

Nydelige bilder fra et nydelig hjem... som vanlig!

Kate-Marita Pettersen sa...

Gratulerer så masse med dagen, Anja-Elin:)
Håper du har hatt en koselig dag og at du har fått noe du ønsket deg:)
Vakre stemningsbilder fra deg som alltid:)
God påske til deg og dine kjære to- og firbente,
klem fra meg:)

Datt sa...

Forstår jeg riktig? Du har bursdag i dag? Gratuuulerer i såfall med dagen! :D Skjønne muffins! :)

idémakeriet sa...

Vilket härligt bild den glas vasen med de evighetsblommor i.
Och grattis i efterskott.
Ha en skön påsk med många solstrålar.
Kram Gerda

FO - 2 sa...

Nydelig pynt i fine farger.
Koselig og stemningsfullt. :))

GOD PSÅKE! :)
Klem.

FO - 2 sa...

Påske! ;))

FO - 2 sa...

Fikk du (eller din mor) til å drive frem evighetsblomster i fjor, forresten?

Jeg har sådd flere sorter i år. ;))

CosiFanTutta sa...

Grattis på dagen på etterskudd.
Har du blitt lurt av noen i dag, da?
Så nydelige bilder av kjøkkenkroken! De ser skikkelig fristende ut, selv om de ikke er spiselige :o)

Fortsatt god påske!

Cosi

MissMette sa...

Hei Anja-Elin
Så HERLIGE bilder du har tatt!!! virkelig vakkert og stemningsfylt. Digger de muffinsene, så skjønne ♥ Gratulere så mye med dagen som var også :) ønsker deg en fortsatt fin påske, klem fra Mette

TheaJ sa...

Så skjønne muffins og lekker pynt! Herlig blogg du har:)

EMILLANA sa...

WOOOWWW JEG FIKK SÅ MYE INSPIRASJON FRA BLOGGEN DIN. HÅPER DU KAN FØLGE BLOGGEN MIN.

GOD JUL