Siste fra Instagram

fredag 21. mai 2010

Eit nydelig bokstativ - før/etter-bilder

I fjor fant eg dette flotte bokstativet på ein bruktbutikk i Bergen.
Slik såg det ut når eg fant det..
Etter ein malingdusj vart bokstativet sjåande slik ut...
Foten har fått lekkert organza-band..
Det samme har også desse bladholdarane fått.. her har eg brukt mørk streng som kontrast..
Passer fint å bruke til kokebøker når ein lager mat...
...eller ein kan pynte med ei gammel bok og litt perler.. 
...synest det ser lekkert ut...
...trur eg har ein forkjærligheit til perler og blonder.. ;-)
Her har eg kun malt stativet ein gang, for å kunne skimte det mørke igjennom.. Det har eit nydelig mønster..
Må innrømme at dette bokstativet står mest til pynt, akkurat no.. ;-)
No skal eg ut å plante meir under blå, blå himmel.. og nyte ein fridag. Skal jobbe i helga, så skal nyte livet fullt ut i dag ;-) Ha ein vakker dag, alle sammen! God vårklem fra

3 kommentarer:

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Nydelig! Sååå din stil;) Du er så flink å dekorere og pynte!
Kos deg ute under den blå-blå himmelen;) God pinse!

Lisemoren sa...

Ja dette var virkelig lekkert Anja Elin. Jeg ønsker meg noe lignende til kokebøker på kjøkkenet.

Så flott det så ut fra tomten deres også. Fantastisk utsikt og beliggenhet :)

God pinse ønsker jeg deg

Klem fra Lisemoren

Christine Louise sa...

Så vakkert :) Kjempe flott altså :)