Siste fra Instagram

søndag 25. mars 2012

Vår herlige kjøkkenkrok ♥

 Tok nokre bilder av spisekroken vår på kjøkkenet i går  
 Her er det deilig å sitte på vakre dagar  
 Og kjenne den fantastiske sjølukta mens ein spiser frukost sammen med liten og stor  
 Veldig koslig  
 Og ikkje minst... tenne stearinlys!  
 Og kike ut på ein stille sjø som speglar skyfri himmel   
Med doble altandører, er det enkelt å flytte ting ut  
Dette er nok ein inngang som blir mykje brukt...
...spesielt no når vi går mot varmere tider...
Eg synest det er utrulig koslig å sitte her å spise...
Sammen med familie eller med venner. Plassen er mykje brukt! 
Kjem tilbake litt seinare med fleire kjøkkenbilder  ♥
Men no er det tid for senga, før vår lille prins vil opp ;-)

Godnatt! ♥

Godklem fra

3 kommentarer:

Fru Rosas Hjem sa...

Så koselig :) Men mest av alt!!! så har du bare DEN flotte utsikten fra vinduet!!!! wow...ble helt fasinert :)

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Oj, oj, oj! FOR en ustikt, da! Jeg ble helt satt ut her og drømmer meg bort til sol og sommer. Syntes nesten jeg kjente brisen i ansiktet helt herfra... ;)

Det må være helt vidunderlig å sitte på kjøkkenet og kjenne sjølufta og brisen sige inn kjøkkendøra.

Ha en fin dag.

Unknown sa...

Nydelige bilder!!
Og jeg er så utrolig fasinert av iutsikten deres:)
Så deilig det må være ♥