Siste fra Instagram

tirsdag 7. oktober 2008

Utmerkelser!

Er så takknemmelig for alle utmerkelsene eg får! Blir både rørt og kjempeglad! Tusen takk til alle dere som er med på å gjere dagen min vakker..! Dere er unike og verdifulle!


Tusen takk til Marge! :)

Tusen takk til Therese! :)



Tusen takk til Lise! :)



 
Tusen takk til Lise! :)


 
Tusen takk til Klabb og Datt!! :)




Tusen takk til Gunn Eren! :)



Tusen takk til Therese! :)




Tusen takk til guttemamma! :)



♥ 

Tusen takk til Lise ! :)








Tusen takk til Sissel! :)







Tusen takk til Lise ! :)










Tusen takk til Lisemoren , Bette og Gamlå! :)








Tusen takk til Gamlå og Siri! :)






Tusen takk til Lisemors Have! :)








Tusen takk til Daisys home og Det gode liv (Sirens Hus)! :)








Tusen takk til
Gamlå! :)







Tusen takk til Livy! :)






Tusen takk til Nita-Perlemora! :)









Tusen takk til
Daisys Home, Solveig, Siri, Hilde Heimdal, Miriam og Linda! :)







Tusen takk til Ida! :)









Tusen takk til Kate! :)






Tusen takk til Ida! :)





Tusen takk til Guttemamma

4 kommentarer:

h.espe sa...

Gratulerer så mye til deg for en velfortjentn award, og tusen, tusen takk for at du vil dele den med meg - nå ble jeg hoppende glad på mårrakvisten. Jeg sendere den tilbake til deg, fordi jeg koser meg masse når jeg besøker bloggen din... :o)

Så flink du har vært i høstfereien. Nydelige ting du har fått sydd!!Herlige lampekjoler og nyyydelig hjerte... Har akkurat produsert noen hjerter selv, og mine var av lin - MEN dette romantiske hjertet ditt - hm, spørs om jeg ikke må lage en etterligning... Åh, her var det masse inspirasjon å ta med seg hjem på eget hobbyrom du.... :o)

Ha ens trålende flott og kreativ uke!!

Klem fra Hildegunn

Hulda sa...

Tusen takk! Kjempekoselig å få denne awarden fra deg.:) Ha en super dag!

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei kjære deg og tusen takk for koselig award!
Det setter jeg stor pris på :0)
Ååå så hærlig dere har det på soverommet,skikkelig lekkert!
Og så den lille vofsen da,får ikke sagt set ofte nok;Han er bare til å spise opp!Må være noe av det mykeste som fins tror jeg...
I dag er du velkommen på en kopp med varm drikke og noe å bite i+en interiørvisitt i stua vår på bloggen min ;0)
Go Kjerstiklem til deg

Lisemoren sa...

For en nydelig blogg. fantastisk bildeserie med digital scrapbooking. Jeg ble også veldig begeistret for soverommet ditt, veldig fint. takk for titten og wn god helg