Siste fra Instagram

lørdag 30. mars 2013

Bursdag! ....og ein nydelig gave!

 I dag er det min dag! Sola skinner, og min kjære har servert deilig frukost på senga. Livet er herlig!
Bilder fra vår felles 30 års dag. Ein kjempekoslig fest med gode venner!
 Bursdagsgava frå min kjære, er denne fine skjenken som står i hallen vår.
 Eg fant den på finn.no, og sa på spøk til min kjære mann at det hadde vert ei koslig bursdagsgave. Han kasta seg rundt etter dagvakt på søndag og kjørte ned til Tønsberg (10 timer kjøring ein vei) og henta den til meg! Eg har verdens snillaste og beste mann! Perfekt! ;)
Så no står skjenken midlertidig her i hallen vår, til eg har funnet ein betre plass til den. 
Her skinner sola, og vi alle har fri, så det er berre å nyte! 
Ønsker deg ein fiiiin dag!

Godklem fra

8 kommentarer:

liven sa...

Gratulerer med overstått dag...og slitan med den nydelige skjenken!
Du er jammen heldig...både med skjenken og mann :)

Ønsker deg en fin påskehelg

Tonje fra Tønsberg sa...

Hei :) Der står jo den gamle sjenken "min" i ett nytt og vakkert hjem. Du har en veldig snill og hyggelig ektemann! Godt å vite at den fikk et koselig hjem ;) Mvh Tonje

7th-heaven sa...

Gratulerer med dagen på etterskudd:)

Snill mann du har da:)
Klem fra Line

Tonje fra Tønsberg sa...

Delte bloggen din på bloggen min, tonjesperler.blogspot.no, håper det er i orden ;)

Maria Forsberg sa...

Kjære deg!
Gratulerer til begge to<3
Ser ut som dere hadde en kjempe flott dag!!
Så nydelig skjenk du fikk..er så koselig med et sånt flott møbel i gangen:) Ønsker dere en nydelig uke!! klem klem

Anonym sa...

Hei, håper det står bra til hos dere. Savner den nydelige bloggen din:) GOD JUL til deg og dine:)

annylocura sa...

¡Hola Anja! Recibe un fuerte abrazo y un beso enorme, Anna y Dave (amigos de Einar) Hi Anja! Receive a big hug and an enormous kiss from Dave & Anna

Fachrina Savitri sa...

nice post! visit us Kabar UMJ