Siste fra Instagram

tirsdag 23. juni 2009

2 års bryllupsdag, kjære!

I dag feirer min kjære og eg 2 års bryllupsdag. I den forbindelse vil eg gjerne vise dere sangen som eg skreiv, ei lita overrasking til min kjære når vi gifta oss. Ingen visste at eg skulle synge, så eg gøymde teksten i skoen min.

Eg elsker overraskinger! Både å overraske andre, og bli overraska. Alltid like koslig.. :) Og min kjære er alltid like flink til å overraske meg. Tusen takk kjære! Eg ser fram til eit liv, fullt med små skjønne overraskinger. Og nyte mange flotte soloppganger og solnedganger, saman med deg.. :) Gratulere med dagen! Elska deg, kjære du.. Du er alt for meg!







Tir Na Noir, Kjære...
melodi; tir na noir..


Det er solglimt ute, sjøen leikar med sand.
Eg ser vinden ruske, bølge håret som vann.
Du er min, du kjære, vakre Einar, så kjekk.
Du er min, eg drømmer meg vekk.

Ref; Du er god, du er varm, så kjærlig og snill.
Du gjer livet så vakkert, og gjev mørket eit smil.
Eg veit at eg lever, når du no ber meg om,
om å bli hos deg for alltid.

Eg vil sjå deg lyse, inni mi hand,
når vi vandrar saman, over dal, fjell og strand.
Vi kan male framtid med fargar som skin.
Du er min, eg er berre din.

Blikket ditt styrkar, når vinter er land,
varmar meg då, fuller meg opp med sang.
Så mi sjel kan smile med solkjole på.
Dans rundt deg, det gjer eg på tå.

Sjå kor du er himmel, og eg er din sjø.
Vi speglar kvarandre, i fargane rød.
Eg er svak for deg kjære, men du styrkar meg no.
Vi er saman sterke, vi to.

Ref; Du er god, du er varm, så kjærlig og snill.
Du gjer livet så vakkert, og gjev mørket eit smil.
Eg veit at eg lever, når eg no svara ja,
for eg er din, din Anja-Elin


***
Vil også gratulere kjære mamma og pappa med 40 års forlovelsedag i dag! Sender gode klemmer til dere alle som er innom meg! Ønsker dere god sommar!

Godklem fra

25 kommentarer:

uniktliv sa...

For en flott sang og gratulere masse med dagen i dag.

Ble litt rört her jeg satt jeg da :)- med en delig fölelse av a oppleve lykke:)

Helen sa...

For en aldeles nydelig tekst, tipper at din kjære ble rørt til tårer...

MariMaja sa...

Gratulerer med bryllupsdagen!
Sangen var nydelig;)
Klem fra Maja

Christine Louise sa...

Gratulerer så masse med bryllupsdag.. For noen nydelige bilder. Og den sangen må være en av de vakreste som finnes :)

Klem fra meg

Guttemamma sa...

Du altså.....gratulerer med dag og hurra for kjærligheten!!! Stor klem

Monicas sa...

så blir de stående disse tre; tro håp og kjærlighet, og størst blandt dem er kjærlighet...vakker tekst...og gratulerer...:)

Solveig sa...

HEi hei søte du:)
Gratulerer så mye med 2 års bryllups dag!!:)
Blir helt rørt her av deres vakre kjærlighet for hverandre..
Ønsker dere et langt og godt liv sammen:) Så fin sang du skrev, den traff nok rett i hjertet hos din kjære. Og alle gjestene:)

God natt.

Crinoline sa...

Gratulerer med bryllupsdagen begge to og for en nydelig sang.

Hunnipunni sa...

Gratulerer med bryllupsdagen ! Kjærlighet er en fantastisk ting. Skal feire mine foreldres 50. års bryllupsdag i august. Å se kjærligheten de har for hverandre er helt utrolig.

Lisemoren sa...

Kjerligheten er vakker. Gratulerer med dagen til dere begge. Bildene her var nydelige.

Johanne si vesle interiør verd ! sa...

Kjære Anja Elin:)
Gratulerer med 2 års bryllaupsdag!
Blir igjen så imponert av deg..du er berre UNIK. Såå vakker sang du har laga til din kjære den store dagen for to år sidan.
..Og så nydelige bilder av dokke to...som en draum:):)

Ja det er godt å ha kvarandre. Eg har vore gift i over 16 år..og kunne ikkje tenkje meg livet uten min kjære :):)

Så heldig vinnar av lyslyktene dine. Du er så flinke.

Koselig å være innom her igjen. Ha det riktig fint vidare Anja Elin :)
Kos deg / dokke :):)
Stor sommarklem frå :Johanne

Velkommen AS sa...

Gratulere med dagen! Dette er første gang jeg er innom siden din... jeg stikker nok innom igjen snart. Så flotte bilder av dere! Så romantisk og eventyr aktig.

Therese sa...

Hei til deg kjære go jenta fra Stord. Blir helt satt ut av deg jeg. Helt fantastisk nydelig sang. Jeg ble rørt, helt sant. Der fikk du meg på gode tanker. GRATULERE BEGGE TO. Her om dagen var mannen min i Stord og da tenkte jeg på deg. Det var i forbindelse med jobben hans. Han hadde masse godt å si om Stord. Et flott sted hører jeg. Her har sommeren kommet og jeg storkoser meg. Ønsker deg en flott uke videre. KJEMPE STOR KLEM.

Hjerterom sa...

Hei :)
Gratulerer så mye med overstått bryllupsdag :)
For en fin sang,kan tenke han ble overaska ja ;)
Hørest ut som dere er flinke til å ta vare på hverandre,fortsett slik!!
Så nydelige bilder av dere:)
Håper dere hadde en flott dag..

Å tusen takk for fine sms du sendte meg..

Kos dere i sommervarmen

Klem Siw

Daisys home sa...

Gratulerer så masse med bryllupsdagen,litt på etterskudd da!Nydelig sang!Jeg og mannen feiret vår trettitredje bryllupsdag i juni,så det må vel sies og være bra,hi.hi..Ha en fortsatt God sommer,klem

Ellemeller sa...

Å, Så vakkert! No blei eg rørt:)

Anita

LIVS LYST sa...

Nå var det lenge siden jeg hadde vært innom her. Men da kommer jeg jammen inn for å GRATULERE jeg!! ;O)

Hilsen Liv

Linda sa...

Du er bare så superflink Anja-Elin!
Dette var vakkert!
Håper du har det bra, og at du nyter sommeren med dine.

Stor klem fra Linda

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei på deg,
er nå endelig tilbake i bloggeverden etter en lang vår-og sommerpause.
Og det føles bra:o)
Håper det er bra med deg!
Kjerstiklem

marita sa...

En utrolig flått sang , dere er et flott par sammen , gratulerer med dagen!!!

Siren sa...

Så vakkert skrevet Anja, du er den fødte dikter! Har vært borte en stund i fra bloggen, så måtte en tur innom å se hvordan det stod til med deg...ser ut til at du også har hatt/har en liten pause i bloggingen. Håper du har det fint i sommertiden. Klem i fra meg! :)

alexxis sa...

fin tekst:)
kjempe fine bilder:)

Hjerterom sa...

Hei :)

Håper du har det bra!
Lenge siden du har vært her nå...

Klem Siw

Therese sa...

Hei kjære deg. Håper alt er bra med deg og familien din. Lenge siden du har vært i blogglia nå og jeg har ventet på deg. Du har så flotte og romantiske innlegg og jeg savner deg. Det må du vite. Ønsker deg gode dager fremover, så håper jeg du er å se snart. STOR KLEM FRA MEG .

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.