Siste fra Instagram

onsdag 22. august 2012

Ein smak av høst...!

 Høsten har sneke seg inn på soverommet vårt.. 
 Må ha gjort det mens vi har drømt om sol og sommer...
 Snart er vi kommen til September, og då går det fort mot jul...
 Eg har bytta ut nattbordlampene våre med eit hav av stearinlys.. 
Inni sengehimmelen vår har eg hengt opp eit bilde som eg lagde til min kjære i gårkveld. Oljemalinga er framleis våt, men var for utolmodig til å vente..
 "Grow old with me, the best is yet to be"
 Til og med to gamle ballerina bilder har fått sett dagens lys..
Denne flotte puta fekk eg som gave fra min kjære. Sammen med den fine laterna som står på sjenken. Lekkert?
 You make my day!
 Elefanten er fra bryllupsreisa vår i Malaysia...
 Sølvskoa har faktisk vert mamma sine..
Bildet har fått drivved som ramme..
 Italia hattene våre får også henge framme.. 
Kanskje litt tidlig, men... vil ønske alle sammen ein finfin høst! 
Kanskje du lar soverommet ditt også få ein smak av høsten?

Godklem fra

10 kommentarer:

Hulda sa...

Så herlig du har innredet soverommet nå. Synes ikke det er tidlig å ta inn litt mørkere farger. Flott sengehimmel, og så stilig det ser ut med drivveden.

Unknown sa...

Herlige bilder av lekkert interiør:)

Ha en fortsatt fin dag:)

Klem Linda

Linn sa...

Så fint soverom dere har, med så mange vakre detaljer:) Lekkert:) Fint bilde du hadde laget der også:):)
Må bare si at jeg gleder meg til høsten nå jeg, sommeren har vert så dårlig i år, at den kan bare få dra for min del:) Jeg er vell egentlig en mere høst/vinter jente jeg da;):)<3<3<3
Ønsker deg en fin kveld videre:)¨
Klem fra Linn

Bente sa...

Så koselig du har ordnet det. Nydelig takrosett. Fint med den drivveden.

Ha en fin kveld videre.

Klem

liven sa...

Åh så fint her var da!
Mange koselige detaljer og bilder...og takrosetten er jo nydelig :)

Mitt hjerte sa...

Så glad at jeg fant akkurat deg:) mange flotte detaljer du har i soverommet, liker at det ser personligt ut! Flott maleri du har laget også, lekkert med drived rundt!
Kjenner også at høsten kan komme nå, koselig med litt mørkere kvelder og tenne masse stearinlys:)
Ha en deilig helg!
Klem fra Merete

Hege Beate - Hus og Hjem blir til... sa...

Hællemin så fint!!! ;)

Draumehjerte sa...

Nydelig soverom!
No fekk eg lyst å gjere noko med mitt også ;)
Fin søndag til deg, stor klem!

MissMette sa...

Hei Anja-Elin :)
Så herlige bilder du deler meg oss, til STOR inspirasjon ღ Barnerommet var bare aldeles nydelig ღ ღ ღ og så fine roser du viser lengre nede her... Ja, høsten kommer snikende, her har vi fine soldager, men kjenner at luften er skarpere og kaldere... Skjønt soverom her også, mange fine detaljer, fint bilde og romantisk sengehimmel du har ღ Ønsker deg en fortsatt fin dag og uke... Stor klem fra Mette

Gårdsjenta sa...

Så nydelig soverom! :)
Mitt får fått høst gjennom reinskinn.. Men holder på å ommøblere, så gjør ikke så mye mer før det er ferdig :)

Legger meg til som følger, masse nydelig hos deg :)