Siste fra Instagram

søndag 13. januar 2008

Ein METT søndagskveld!

I dag var det deilig å våkne til herlig speilegg-frukost i pysjamas. Sånn burde det vert nesten kver dag, ikkje sant? ;) Har funnet ut at eg har verdens flinkaste mann til å steike sveler også gitt! Vi prøvde den nye steiketakka, som vi blant anna fekk av min bror til jul. Den falt virkelig i smak, kan vi trygt sei. Hehe. Etter at vi fant ut korleis den virka (korleis vi skulle bruke brytaren) og eg lagde nokre elendige svelekræsj, så trylla Einar fram nokre nydelige, vidunderlige sveler som berre smakte himmelsk! Eg veit kven som får den jobben framover.. ;) I kveld har min kjære mann også servert heimelaga pizza, så kan eg virkelig ha det betre?? NEI :) Vi prøver å la maten sige litt, før vi skal til på neste prosjekt. Klippe han ;) Han bruker å bli kort i hårstråa når eg går til pers med saksa, så det er spennende å sjå resultatet kver gang. Vi tar ein ellers rolig kveld her, då vi var ute på farten i går. Vi er endå ikkje blitt så kjende inne i byen, men i det minste veit vi kor vi kan parkere, og kor kinoen er hen. Har sett nokre eventyrfilmer der i det siste, som har vore virkelig bra. Eventyr er den sjangeren som vi begge liker best, og da slipper eg å bekymre meg for noko skrekk og gru i det minste. Er ikkje glad i sånt ;)

2 kommentarer:

Einar sa...

åå det var godt med heimelaga igjen. lenge sia no gitt. med regnet og uværet ute, så er det godt å sitte inne i varmen og kose seg på em søndag kveld ;)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Ja, pizza'en var nydelig slik som du ;) Ja, det er eit herlig vær å sitte inne i, men sku gjerne vert ein tur ute eg... Lyst ut å gå i kveld :( og det er litt dumt med dette våte været da.