Siste fra Instagram

torsdag 17. april 2008

Endelig er solbrille-dagen komt!


I dag har det vert ein stålande dag med eit nydelig vær. Sola var faktisk so sterk at det var på tide å ta fram solbrillene igjen. So i dag har dei fått sjå sola igjen etter ein lang og regnfull vinter. Godt med litt varme på kroppen! Har hatt fri i dag, so har fått jobba litt me bildene mine. Har skrevet ut dei fleste, og so skal eg sette dei i album. :) blir godt å få sånt gjort. Har også masse andre bilder som eg skulle ha framkallt og sett i album, men får gjere meg ferdig me dette først trur eg. :) prøver å jobbe litt på so ikkje stovebordet flyter når Einar kjem heim igjen. Hehe. Har ein til fridag i morgen, siden eg skal jobbe i heile helga. Blir litt lita tid å sjå Einar inn i mellom all jobbinga, men det er mykje betre enn ingenting i vertfall :) savna han slik..

Ingen kommentarer: