Siste fra Instagram

lørdag 11. oktober 2008

Ein fin morgen, med tåke og regn i bakgrunnen.. ;)

Ein nydelig morgen, med regnbue i horrisonten, litt sol og litt regn, og heile landskapet har lett tåke.. Ja, det er høst, og vinden riv i trea. Vi har tatt turen til Sogn, så min mann og min far er ute på fisketur no på morningen, mens eg har tatt med meg meir stoff, så eg kan sy nokre pynteputer til ;) Har kjøpt slik strykemerke, så eg tenkte å pynte dei med ;) Blir spennende å prøve. Tok nokre bilder før eg dro fra Bergen i går.
Her er det bilde av eføyen som eg kjøpte på plantasjen. Tenkte eigentlig å ha den oppe på ei hylle, men den vart for tung, så eg har satt den på "brett-bordet" som står mellom kjøkkenet og stua. Vurderer å flytte det bordet ut i gangen.. hmm.. ;) Då vår rampete Storm hadde garantert spist opp planten, om den hang ned, så lot eg heller eføyen få pynte opp bryllups laternene våre ;)


*Denne flotte lyngen kjøpte eg til min kjære vidunderlig mann! *

*No pryder den spisebordet vårt*

2 kommentarer:

Lisemoren sa...

Å så fint dere har det. Så koselig med bryllupslanterner da. Eføyen ble veldig fin der den

Magga sa...

Ja, dere har det virkelig pent og romantisk, Anja!:)Jammen har du fått sydd mye!
Ha en fin uke!
Hilsen Margareth