Siste fra Instagram

fredag 20. mars 2009

Vårlige blondehetter...

Så er det blitt fredag igjen, og no har kjøkkenet vårt fått fleire vårlige detaljer. Nokre søte blondehetter pynter norgesglassa våre. Synest det vart så flott med litt blomstrete stoff her i kjøkkenkroken vår og..



Dei flotte Tilda tekstilene er berre så lekre, at ved hjelp av nokre blomstrete smådetaljer rundt omkring, så blir alt så vårlig og flott!



Eg tenkte at eg skulle brodere nokre blondehetter i tillegg til desse. Er så glad i ulike monogram. Synest det blir så fint med nokre A'er og E'er her og der.. ;)

Og no er det helg, igjen! Håper dere alle får ei nydelig helg!
Godvårklem til alle sammen! :)

21 kommentarer:

Hjerterom sa...

Hei
Så koselig det ble med de hettene da :)
Skikkelig søte :)
Flink du er!
Enig ,monogrammer er søtt og personlig ;)

God helg til deg og dine.

Klemmer

Malin sa...

Det ble nydelig!
Vårlig og søtt.

Monnogram er så fint! Skulle ønske jeg klarte sånt håndarbeid.

Ha en deilig vårhelg;)

Klem Malin

Gamlå sa...

Gamlå må si at her var det vårlig og koselig:)

Skikkelig flink er du med å gjøre det koselig å trivelig rundt deg.

Ha en flott helg

klem fra Gamlå

Fru Luna sa...

Du har så nydelige bilder på bloggen din!!! Har kost meg masse her inne :) Gangen din var flott, spesielt det gamle skapet likte jeg. Ha en fin helg!

Kate-Marita Pettersen sa...

Så smakfullt og vakkert det ble med blondehetter på kjøkkenet ditt:) Du er så flink å gjøre det vakkert rundt deg.)
Håper dere får ei flott helg:)
Klem fra Kate:)

Linda sa...

Hei Anja-Elin!
Så nydelige hyller oo stæsj du har på kjøkkenet ditt!
Så søte hetter du har sydd til Norges glassene dine!
Min mann kan ikke fordra disse glassene fordi han mener de er så tungvinte. Men hva betyr vel det når de er så sjarmerende ?
Håper du har det bare bra.
Kos deg med dine!
Ønsker deg en strålende helg!
Måtte solen skinne både her
og der :O)

Sender deg en god klem !

H elle K sa...

hei, så koselig det var,du er flink du.. Kos deg i helgen. Klem Kristin

Christine Louise sa...

Så koselige hetter :) Kan jeg spørre hvordan du laget dem? Hadde trengt et par selv ;)

Jeg går mest på fretexen på lagunen og nesttun. Men de er ikke de beste. Liker den i åsane og byn best :)

Ha en god helg.. Klm fra meg

Ellen Marie Albertsen sa...

Så mye de gjorde ut av seg da!:o) Veldig fine!
Utrolig koselig og enkel vårpynt..

Guttemamma sa...

Har en utmerkelse til deg som DU fortjener....du behøver ikkem vise den eller gi den videre om du synes det er stress, men jeg ville gi deg den allikevel...ha en flott helg!! Klem

Mia, New Room Interior sa...

Flotte bilder du viser!! Du har et flott hus med mange fine detaljer! Ha en fin lørdag, håper solen er hos deg! Klem-Mia

Sivs hus sa...

Hei, så herlig det ble de vakre hettene. helgeklem Siv

May-Britt sa...

Så koselig:-)
God helg til deg også.
Klem

rod i hob sa...

Sånn prosjekt har eg og begynt på.. scanna gamle bilder, eller negativer e de stort sett eg jobbe med... Det tar ufattelig lang tid. Men de blir kjekt å bli ferdige!!

Johanne si vesle interiør verd ! sa...

Hei Anja-Elin :):)
Tusen takk for endå ei koselig helsing frå deg :) du er så utrulig koselig :):) Håper det går bedre framover og at du fekk vite litt meir då du var på Sandane.

Ellers er det så koselig heime med dokke :):) Kjempefint :):) Så koselige detaljer du viser frå kjøkkenet dokka. Dissa hettene er berre såå romantiske. Passer godt til den fine stilen som er hos dokke.

Eg og go-jenta helde no på å male fortsatt vi :) Tredje helga dette..må nok bruke et par til. Men det er kjekt å gjere det ordentlig når ein først syker seg opp til å begynne på dette. Har hatt lyst til å gjere det i fleire år..og no begynte eg sjølv om eg egentlig føler meg litt tom. Men det er godt å gjere på noko som eg synest gir så fint resultat. Egentlig veldig kjekt å male :):)

Kos deg vidare utover helga vennen :):)Alltid så koselig å lese dei gode innlegga du viser oss..og eg er så glad for at eg får være ein av dine bloggvenner :)
Ha det godt ! Go-klem frå Johanne-for tida "fru eggehvit" :):)

Anonym sa...

Titter innom for å ønske deg også ei god helg.....

Nydelige blondehetter forresten....de pynter virkelig opp Norgesglassene :)

Ha en flott lørdagskveld :)

Klem :)

Berit T sa...

Så koselig du har det på kjøkken, og i de andre rommene også. Nydelig blogg du har.

Såg du hadde en porelensballerina på en hylle i gangen. Akuratt maken kjøpte jeg på en auksjon for en del år siden. Den er så fin...

Ha en fin helg.

lavendel mio sa...

Dette ble nydelig!!
Det er sikkelig koselig hos deg,den hyllen er så fin:)
Go kveld i stuggu,klem:))

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Ja er det ikke herlig med vår. Og da blir det liksom enda mer vår når en pynter med søte glade vårlige ting inne. Kjempefint.

Ha en herlig helg
klem

Livy sa...

God formiddag!

Så fint det ble, synes det gjør seg godt med slike blondehetter på glassene.

Ønsker deg en fin søndag!
Stor klem fra Livy

Villblomsten sa...

Ha en fin helg :-)