Siste fra Instagram

torsdag 18. mars 2010

Farvel til vinter!

 No er det endelig blitt tid for vår - nok ein gang. 
 Vinteren minkar no time for time, og eg har aldri vore meir glad over å kjenne regnet igjen, som no...
 I år er det første året at vi måtte måke taket på huset.
 Heile 70 cm med snø dekte taket, så det var litt av ein jobb å få all snøen ned på bakken...
 Vinteren har ikkje berre vert lang (faktisk har snøen lagt her siden før jul), men han har også vert nydelig og flott!
 Sola har heldigvis ikkje vert så langt unna..
 Dagane har berre blitt lengre og lengre, noko som har gitt meg meir energi til å sjå forbi snøen, og vite at våren venter under alt dette kvite...
 Snart er det vår..
 .. med grønn mark og små blomster som spirer og gror..
 Så då seier eg farvel til vinter, snø, kulde og frost! Kom, kjære du vår, så handplukka blomster kan fylle opp vasene mine igjen ;-)
Godklem fra

4 kommentarer:

Therese sa...

Hei min skjønne bloggvenn. For et fantastisk nydelig blogginnlegg.

Du har så mange vakre ord og ikke minst nydelige bilder.

GOD HELG TIL DEG . STOR OG VARM KLEM FRA MEG.

Datt sa...

Så nydelige vinterbilder da, blir rett å slett litt mindre vinter-hater av slikt jeg! :)

CosiFanTutta sa...

Hei, hei, nydelig bilder, nydelig tekst, nydelig hund og nydelig stemning :o) Takk for at du deler

Cosi

Line fra huset på landet sa...

Fy søren FOR noen vakre bilder!! Wow. Flink fotograf..det er du det!!
Utrolig fint bildet det av hunden din.