Siste fra Instagram

tirsdag 6. april 2010

..og så er vi i gang! :-)

Den 29 mars, begynte entepenøren å jobbe med tomta vår. Det var flott å sjå forandringer kvar dag etter arbeidet hans.
Det er mykje berg som skal vekk, og det blir ein del sprening som må til, før vi kan begynne på grunnmuren til huset..
Her skal grusveien gå opp til tunet vårt...
Før vi kjem så langt er det mykje arbeid som gjenstår..

og mykje stein som må flyttast..

  Denne "  steinklumpen"  skal vi sprenge vekk, slik at huset kan stå her...Her vil ein kunne sjå bakpartiet på huset vårt...

Gravemaskina jobber seg sakte lenger og lenger oppover..

Utsikta vår.. Tatt bilde fra "tunet bak huset vårt".
Eit lite bilde tilslutt av min kjære's kunstverk. Her skal vi bygge og her skal vi bu, på flotte St.hanstoppen vår.
Håper alle har hatt ei herlig påske! Tusen takk for alle skjønne bursdagshelsingar! Ha ei flott veke! :-)

Godklem fra

11 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So spennande!! Og so deileg å vite at det går framover☺ Lykke til! Gledar meg til å følge med vidare☺

Klem M♥

Hanne sa...

Det er ei spennende og arbeidssom tid som ligger foran dere, men du verden for en super tomt dere har! Dette kommer til å bli bra!
Jeg syns ikke det er lenge siden gravemaskinen tok første jafs her i Sankthanshågen 22 (som er vår adresse ;-)
Men i august er det ti år siden vi flyttet inn. Årene løper - jeg henger knapt med.
Lykke til med bygginga!
Pludrehanneklem

Tove sa...

Så spennende!!
Masse lykke til

Klem Tove

Marianne sa...

Lykke til med husbygging! Hvilken hustype skal dere bygge? Har lenge gått med en drøm om å bygge hus, så er i overkant interessert i andres byggeprosjkter :o)

Anitas hus sa...

Å så spennende Anja-Elin!!! Deilig å være igang tenker jeg.
Det er jo litt av ei tomt, med en fantastisk utsikt.
Gleder meg til å følge dere i byggeprossesen:)

Klem, Anita:O)

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Å, så spennende og gøy med forandringene på tomta!
Og for en nyyydelig utsikt dere får! Herlig sted!

idémakeriet sa...

Gud vad spännande och vilken härligt utsikt ni kommer att få.
Ett stort lycka till på er väg till drömhuset.
Kram Gerda

Line fra huset på landet sa...

Så spennende! og for en fantastisk utsikt! Dette blir nok veldig bra. Ett skritt nærmere drømmhuset ditt :) Gratulerer:))

Varm klem, Line

Bette sa...

Så spennende tid dere har foran dere!! Lykke til!

Klem fra Bette

CosiFanTutta sa...

Hei, hei, tomten ser praktfull ut! Det er en egen følelse å se ut på sjøen. Strevsomt med bygging, har ikke gjort det selv men når jeg vokste opp flyttet vi mye, og bygget mye. Hele familien ble slitne, hehe

Ha en fin, fin helg videre

Cosi

No.15 sa...

Så spennende! Gleder meg til å se framgangen.

Håper helgen er fin, min venn.

KLEM