Siste fra Instagram

søndag 16. mai 2010

Vakre stettfat til pynt eller til bruk..

Har lenge planlagt å lage nokre lekre stettfat av vakre gamle fat og lysestaker, funnet på gjenbruk og fretex.. No har desse vakre stettfata fått liv..
Det er tre svært vakre fat eg har valgt.. Må innrømme at eg endå har fleire fat liggande, treng nok fleire lysestaker.. ;)
Som dei fleste veit, er eg svært glad i rosa, blått.. ;-)
...og fattigmannsølv.. ;-) Synest fata vart lekre med lysestake som fot..
Det flotte er at slike vakre skatter koster så og sei, ingenting.. Og sjølv om alle tre fata er forskjellige, så er dei både lekre kvar for seg eller sammen.. ;-) Ønsker alle ei riktig god natt, så stikker eg innom dere i morgen! ;-)
Godklem fra

9 kommentarer:

ennahs lille hjørne sa...

Åij... de fata var kjempe lekkre!!!:)
Sånn har jeg også lyst på...
Har du laget de selv?? siden du har mange fat og trenger fler lysestaker?

Men hvordan i all verden får du festa det? spes lim?
Ha en fin fin 17 Mai i morra:)

Unknown sa...

Fantastisk, de var lekre ♥ Utrolig kreativt! Og fatene var nydelige...
Ha en strålende søndag!

Klem Line

Fru Rosas Hjem sa...

Så genialt:))) Dette må jeg også prøve:))

takk for tips:)) Nydelige var de


hilsen AnnElin

Elizabet Stilig hjem sa...

Så vakre disse fatene ble! Virkelig flotte. Veldig kreativt tenkt!!

Klem Elizabet

moa sa...

hei anja-elin

..å så vakre og romantiske stettfat du har laget...skjønne!
innom for og ønske deg og dine en hyggelig 17.mai i morgen

moaklem

Jannicke sa...

Det var utrulig smart! Aldri tenkt på at det går an å gjere det sånn... :)

Elin | Draumesidene sa...

Hei! Takk for gode ord inne hos meg! For ei kreativ dame du er! Nydelege fat! Fine saman! :) Kjempefine bilder du viser under her også. Ser så vakkert ut på tomta! Spennende tider dokke går i møte!

Håper det ikkje er for fuktig til målararbeid hos deg! Her held sola på å bryte gjennom. Det har regna i natt. Merkeleg, at det skal regne no, etter så mange fine dagar. Men, men...

Ha ein fin søndag, og ein flott nasjonaldag!

Klem frå Elin :)

Familien i Fjellborg sa...

Så smart :)
Fatene ble kjempe fine - et veldig godt tips. håper du får en flott 17.mai feiring. klem anita s

Datt sa...

Åh, så skjønne, herlig kombinasjon av fat og stett! :)