Siste fra Instagram

fredag 22. april 2011

Vakre påske, i Rosa!

 Ein nydelig bukett fra min kjære...
Eg elsker rosa tulipaner!
 Rosa er ein favoritt farge i huset, spesielt no når det vårast!
Gleder meg til å kunne plante slike vakre planter ute i hagen vår..
 Men hageplanene må nok vente til neste år
 I mellomtida, kan eg drømme meg vekk i denne vakre buketten...
Håper det er fleire som nyter varme påskedagar med rosa himmel og skjønne blomster...
Det er virkelig ei nydelig tid...! Ønsker dere alle ei herlig påske sammen med kjære og nære!

God påske!!

Godpåskeklem fra

2 kommentarer:

SNILLPIKE♥ sa...

Hallo, hallo.

Vi har hatt en fantastisk dag "hjemme" i Sunnfjord på påskeferie. Ungene har løpt rundt i t-skjorter i hele dag, og jeg har klart å bli solbrent i ansiktet. Men det gjør ingenting, vi nyter dagene, og oppholdet hos mine foreldre.

Gode ønsker for en fortsatt strålende påskehelg for deg og din kjære, klem fra meg.

ANETTESHUS.COM sa...

Så vakker tulipanbukett, Anja-Elin!! En av mine favorittblomster:)) Takk for hyggelig hilsen! Ha en fortsatt SUPER påske!

STOR klem
Anette:)