Siste fra Instagram

lørdag 8. oktober 2011

Her sover prinsen..♥

 Tok nokre bilder av prinsen sin krok på soverommet... 
Skjenken kjem fra Danmark, og skulle eigentlig brukast på badet, men der fant vi ein annar skjenk som passa betre. Senga er fra Bergen og er funnet på finn.no ;-)
Hjerte-uroen lagde eg mens eg venta på lille Jakob Noel. Prismeuroen som henger inni er fra Lisbeth Dahl. Den fant eg i Stryn på min første shoppingstur etter fødselen. Den passa så godt sammen med hjertene, synest eg...
Har brodert to små hjerter med søte små korssting. 
Desse to flotte kameratene hans holder han med selskap på stellebordet. Stelleunderlaget har fått både monogram og blå silkesløyfer i enden..
Også sengetøyet er brodert. Kjekt å lage slike koslige ting til prinsen vår. No er det vel berre å ønske alle ei god natt. Natta vår kan plutselig bli alt for kort. Sov godt!

Godklem fra

9 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelig sovekrok;)
Så herlig med de broderte hjertene og sengetøyet ♥

Ha en fin lørdag:)

Klem Line

Monica sa...

Utrolig fin prinsekrok, men ikke minst en sjarmerende prins dere har. Vår lille prins bruker masse av dagene til å sove på nå, men kvelden og natten er det full gang, hihi tiden går så utrolig fort ja, nå er det allerede tre uker siden fødsel og det føles som om vi fikk ham igår. Ønsker deg en videre fin permisjonstid. Kjekt å kunne titte innom her for inspirasjon fremover siden begge har en prins. Klem monica

Anonym sa...

For en skjønn krok:) .. og for en flid du har gjort med interiøret, de broderte hjertene, hjertene til uroen og alt.
Flink har du vært;)
Her burde egentlig poden sove riktig å søtt synes jeg. He, he.. men huser godt selv hvordan nattesøvnen raskt kan bli avbrutt.
Har du forsøkt å gjøre det mørkere på rommet hans når han skal sove? eller gjøre som meg med minstemor.. jeg rullet sammen et mykt lite laken og la det rundt hodet og ned mot kroppen (som en tett bøyle bak og rundt henne liksom). De liker å ha det tett vet du;)
Nå håper jeg du får sove godt selv, for man trenger så absolutt energien til dagene.
God klem fra Line

Tonerose sa...

ojojojojoj, altfor lenge siden jeg har fått vært innom hos deg! SÅÅÅÅÅ skjønn herlig liten hjerteknuser du har fått!! helt NYDELIG!!!!

Også så vakkert rom du/dere har ordnet til han! Utrolig lekkert!! :o) også så koselig med både uroen og hjertene!!

jeg håper du har en vidunderlig helg med flotte familien din! :o)

Stor klem fra meg!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan!
Nydelig sovekrok, og så mange fine detaljer du har fått på plass. Riktig en herlig sjarmør du har fått deg. Nydelig gutt! Kose deg masse med gullungen.
Klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Åh so koseleg krok han har der☺
Kjekt med heimepynta ting av mammaen☺

Klem M♥

Livy sa...

For en NYDELIG prins dere har!! Han er helskjønn!!!

Nydelig soveplass han har :-) Så flott du har laget i stand ♥ Lekkert!

Ønsker deg en fin kveld! Klem fra Livy

Lev Livet Lett Lokki sa...

Han har det som en prins!!
SÅ vakkert! Også så nydelig med brodert navn på hjerter og sengetøy, utrolig delikat!
Ønsker deg alt godt videre og sender varme høstklemmer og lykke til med huset :)
Lokki

Crinoline sa...

For en nydelig krok lillegutten har fått. Ekstra koselig med det du har sydd og brodert.Ønsker deg en fin uke ,Anja Elin.Klem