Siste fra Instagram

fredag 23. mars 2012

Kakekræsj på morgenkvisten..

I dag tidlig når sola titta inn på kjøkkenet vårt, begynte eg å bake sjokoadekake. Å prøve nye oppskrifter er alltid spennende, men eg burde kanskje ha lukta trøbbel etter ei heil våkennatt, og med ein aktiv liten kar som ikkje ville sitte i ro for å sjå mamma bake.. ;-) (og ikkje minst guide min kjære på shopping over tlf samtidig med alt anna...)

Det gjekk som forventa, det vart eit skikkelig kakekræsj som var på vippen til å bli kasta. I siste liten dukka mamma og pappa opp. Dei syntes kaka var god. :-)

Det å overraske min kjære med kake, gjekk ikkje heilt etter planen. Men det vart kræsjkake på han også. Til trøst kjøpte han denne lekre rosa målebægeret fra Cacas til meg (på kakeboksen.no) ;-) Eg gler meg til å teste det! Det går nok ikkje så alt for lang tid, før eg baker meir... Riktig nok etter sengetid ;-)

Og neste gang...skal eg nok finne fram ei oppskrift som eg kjenner betre ;-)

Godklem 

Ingen kommentarer: