Siste fra Instagram

fredag 8. juni 2012

Festbordet til prinsen ♥

 Første bursdagen til prinsen vår ♥ Bursdagsfargene vart kvitt, lyseblått og lysegrått, slik som vimplene. 
 Ballonger er alltid veldig kjekt, for både store og små 
 For første gang dekker vi på med papptallerken og plastglass. Blir nok ikkje den siste 
 Vi var heile 16 stk tilbords, så måtte dekke fleire bord. 
 Deilig marsipankake. Første gang eg pynter med icing. Artig!
 Og nokre heimelaga flagg må til, i samme stil.. 
 Så enkelt og greit 
 Til bursdagen fekk prinsen ein seilbåt som eg og min kjære har laga sammen ♥ Synest den vart riktig så søt og lekker 
Kvit lobelia har fått hedersplassen i prinsekrona. Denne fekk Jakob Noel av mamma og pappa, dagen etter at han vart født. 
 Ein ny vimpel fekk han også i gave. Der har eg brodert både navnet og fødselsdatoen på. 
 Tilslutt ein ekte prins som er skikkelig fornøgd med dagen! 

Ønsker dere ei riktig god helg! Nyt i vei 

Godklem fra

5 kommentarer:

Crinoline sa...

Hei og tusen takk for hyggelig hilsen.Tenk at lillegutten allerede er ett år.Nydelig er han. Delikat og flott borddekking også. God helg til deg også.Klem

Jannes lille sted sa...

Kjempefint! Ser ut som om gutten deres hadde en super første bursdag
Klem Janne Merethe

Unknown sa...

Så fint ;o))))
God helg til deg ;o)
Klem Elisabeth

Jatte sa...

Wow, så flott pyntet til fest♥ en 1 åring verdig det der.. herlig!! jubilanten selv så veldig fornøyd ut også ;)

Takk for koselige ord på slanke innlegget mitt, det varmer♥
Anbefaler Lavkarbo på det varmeste, det er så mange gode fordeler som ihvertfall jeg har oppdaget - lykke til uansett!

Ha en strålende helg -
Klem jatte♥

Heims verden sa...

Så utrolig flott pyntet, nydelig:D