Siste fra Instagram

fredag 29. juni 2012

Varmepumpa blir eit flott avlastingsbord!

Vi har lenge fundert på kva vi skal gjere med varmepumpa vår. Varmepumper er ikkje så sjarmerande, så ved å lage utedelen om til eit avlastingsbord, synest eg det ser så meir kosligere ut utenfor hos oss.

Ideen til utseende fekk vi fra dama bak Grip dagen, ho har laga eit tilsvarande bord. Smart og lekkert på samme tid! Sånt liker vi!
Det er min kjære som har snekra det sammen, mens eg har tegna opp utskjæringer, malt det og kledd det med blonder. 
Alltid kjekt med eit avlastingsbord ute. Her bak huset blir det mykje grilla, så da passer det supert med eit avlastingsbord. 

Håper dere har det bra! God sommar!

Godklem fra

1 kommentar:

Grip dagen sa...

Så flott det ble! Fint at du ville bruke idèen min.
En varmepumpe er ingen fin ting å ha stående. Når den er kledd inne glemmer jeg helt at den står der. Nå er det bare et praktisk bord med blonde under!
Sommerhilsen fra Marit