Siste fra Instagram

onsdag 30. januar 2008

Ny mobil! :)

I går kom pakken eg hadde venta på leenge (nokre dagar kan fort bli laaaaaang tid, når ein venter på noko ja). Ein splitterny mobil som gjer blant anna bloggen min meir spennende, fordi det er lettare å redigere ting frå min nye sonyericsson, samt har kameraet på mobilen er på 5 megapixels. Her har eg tatt bilde av suppeterrinen som vi kjøpte av pengane vi fekk av svigers, Hallfrid og Jens. Vi bestilte den i Førde i sommar, og så har vi måtte vente på den heilt til no. Men no er den endelig i hus. :) Så da er servicet vårt klart til bruk. Vi brukte det for første gang på nyttårsafta. Da hadde vi huset fult med mamma, pappa, Roger og tante Jofrid. Vi laga deilig pinnekjøtt-middag her, før Einar og eg måtte på seinvakt. Så etter arbeid dro vi til tante Jofrid, for å sende opp raketter, og der var heile familien, pluss kusina mi Evy og Sune. Vi hadde det kjempekos! Moroa vart litt amputert, då Einar og eg skulle tidelig opp igjen på jobb. Men det gjekk fint likevel. :)

Ingen kommentarer: