Siste fra Instagram

mandag 21. januar 2008

Siste skrik!

Her kjem mine siste nystrikka leggvarmere, som vart ferdige i går. Kjekt å jobbe med desse, sjølv om eg måtte sloss litt med garnet. Det viste seg at etter at eg var ferdig med desse, så hadde eg nok til eit par til, sidan eg kjøpte så masse garn. Så no er eg snart ferdig med den ene av par nr 3. Dette går unna! Fint å kunne strikke litt inni mellom alt.


Er fortsatt heime i Indrefjorden. Einar dro herfra i dag tidelig, for å reise på seinvakt i Åsane i kveld og tideligvakt i morgen, før han kjem tilbake hit til oss. Kjempe trist å ha han så langt unna. Blir nok eit langt laaangt døgn utan han. Håper tida går fort! Savna han så masse allerde!

Og Roger; Eg har funnet spillet ditt på internett, så no går det litt treigare med strikkinga, fordi eg må stadig ta "nokre" strikkepauser for å spille litt ;) Rekord til no er 3779!! Slå den du ;)

Ingen kommentarer: