Siste fra Instagram

søndag 10. februar 2008

Gratulere bestemor!

I dag har bestemor i Stamsund bursdag. Synd vi ikkje kan vere der å feire med kaker og brus, det er dessverre så langt å reise. Men vi feirer dagen din, bestemor i strålande vær. Sola skin, og skyene ligg langt bak fjella. Tåka ligg over fjorden, og ein slik flott dag er ein vakker gave. Sender varme tankar, smil og klemmer til deg kjære bestemor! Gratulere med dagen! KJEMPE glad i deg! :)

I tillegg er det morsdag i dag, så da gratulerer eg min kjære mamma, Asbjørg med morsdagen og mi kjære svigermor med hennar morsdag :) Mamma feirer nok heime i indrefjord med kake, og så håper eg at svigermor får kake nedi spania ;) Hint hint, Jens ;) Kjempe glad i deke! :)

Einar og eg har nett komt fra jobb. Har jobba ekstra i helga, så i dag er eg ganske sliten. 100 % for vakta i dag, så da er det verdt det. Eg berre gleeer meg til tirsdagen, da skal eg sove litt lengre enn halv 7 ;) Blir digg! No skal vi kose oss litt med godmat og slappe litt av, før vi skal nyte dagen ute i sola. Herlig herlig ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

TAKK FOR HELSINGA.GLEDA MEG TIL Å FÅ BESØK.KJEMPEGLA I DEKE!!!!!!!!