Siste fra Instagram

onsdag 6. februar 2008

Neste stopp, piknik!

Snøen forsvant på søndagen, og sidan har det regna her i Bergen. I dag har vi hatt tidlegvakt. Dei har fått slik massasjestol på jobben som er heilt himmelsk å sitte i! Så etter at eg var ferdig på jobb (og mens eg venta på einar), satt eg meg like godt ned i stolen og vart massert. Det var deilig for ein sliten rygg. Kjenner det godt i ryggen når ein har vert på seinvakt dagen før, for så å jobbe tidelig dagen etter, så det gjorde godt med litt ny energi før treninga. Etter treninga på senteret dro vi heim, og der venta kvar vår pakke i posten. Einar hadde sendt inn handsfree'en sin for eit halvt år sidan, og den kom endelig tilbake i dag, som ein ny og betre ein. Så Einar har strålt siden :) I min pakke var denne flotte piknik-kurva. Så no gler vi oss til at været blir litt betre, så vi kan reise på piknik :)

Ingen kommentarer: