Siste fra Instagram

fredag 25. juli 2008

Prismeproblem

I kveld skulle vi ha opp den andre lysekrona vår som er heilt ny. Då vi pakker den ut mangler det faktisk prismer, og den ene prisma er erstatta med ei som ikkje hører til. Så etter å ha leita igjennom heile internett (faktisk), så står eg like tomhent igjen. Fekk tak i ei prisme, hos lampehuset, men den var litt større enn desse som er på denne lampa. Så denne flotte lampa fra Villa Collection, veit eg ikkje ka eg skal gjer med. Skulle gjerne visst kor ein kan få tak i slike blanke avlange prismer... Kom gjerne med forslag eller tips :)
Veit eg lovde dere bilder av den andre lysekrona, og korleis det vart her i går, men klokka er blitt så mange og eg har ikkje hatt mulighet til å ta bilde i dag, då været har vert så strålande, og vi har vert litt rundt og shoppa godis (les interiør). Skal prøve å få tatt bilder av godsakene i morgen :)

2 kommentarer:

Min Verden sa...

Neimen, så fint det var hos deg :) Lysekrona er praktfull - gratulerer med den og gratulerer med bryllupsdag, leilighet osv. Jeg kommer tilbake. hanne

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Åh, tusen takk for det :)