Siste fra Instagram

tirsdag 25. november 2008

SnøStorm ;)

Bilder av Storm sin første snø. Sjølv om han var litt skeptisk til å begynne med, fant han fort ut at dette var gøy! No er det mykje leik, og han er både høgt og lavt. ;)

Han er så skjønn... Blitt så utrulig glad i Stormen vår.. ;)

Her er han på jakt etter noko... Lurer på kva det kan vere.. er det meir snø? ;)
Alt er morro, spesielt fart og spenning! ;)
Etter masse leik er Storm veldig fornøgd ;)
"Ditta var gøy!!"


Storm vart i går, 5 mnd. Rart å tenke på at vi har allerede hatt han i 3 mnd... Tida går så utrulig fort! Og han vokser og vokser kver ein dag... Vi får nyte kvalpetida som vi har igjen ;)

5 kommentarer:

Solveig sa...

For en søting:):)
Sjarmerende kar det der ja!
Så gøy med snø for første gang, det må utforskes ja:)

Ha en super dag!!

h.espe sa...

Ja, "ditta" var nok gøy for Storm - han er en skikkelig søting altså...

Håper formen er bedre..? Kjedelig å gå og "hangle", og spesielt nå i disse førjulstider.

Nå er jeg begynt nedtellingen til at jeg reiser til London på søndag. Vi er tre venninner som reiser, uten annen agenda en å kose oss. Blir kjempgøy!!!

Ønsker deg en herlig uke videre!

Mange klemmer fra Hildegunn :o)

Anonym sa...

For en sjarmør..... :)
Og guttongen min lo godt når han hørte at han het Storm...for det heter en av bestevennene hans også, og det var visst rart at en hund kunne hete det samme som et menneske :)

HjemmeKoz sa...

Ååååååååhhhh.....
Den uuutrolig søte hunden din ønsker jeg meg!

Kjempe SØT!!!

CosiFanTutta sa...

Hei du, den hunden er til å spise opp - den er fantastisk! Jeg skjønner at du er glad i den karen!

Jeg har ikke kommet i julestemning ennå, det går litt tregt her, skjønner du :o)

Ha en fin kveld!