Siste fra Instagram

tirsdag 27. oktober 2009

Fridag = shopping ;-)



I går våkna eg til strålande sol! Det var så herlig, at det tok ikkje mange minutt før at eg var stått opp. Det er alltid godt å ligge litt ekstra når ein har ein fridag, men.. med eit slikt flott vær, måtte eg nesten utnytte dagen godt - og ikkje slumre den vekk..



Etter ein rask dusj og litt frukost, var eg og vannflaska mi, klar for litt shopping. No var det utrulig lenge siden eg hadde vert ute på Farmors hus, så dit gjekk turen først.. :-)



På butikken fant eg så mykje fint! Eg prøvde å ta meg sammen, så ikkje alt vart med meg heim.

(Du skjønner - på søndag tømte vi leiligheita vår for *alt - også vaskemaskin og kjøleskap*, så eigentlig hadde eg hatt plass til litt nytt...
Ja, eg veit. Neste helg må vi gi den fra oss, og da sliter eg litt.. Det er ikkje meir plass i den lille leiligheita vi skal flytte inn i.... Uff, kva skal eg då gjere med eit heilt parti med gamle møbler, som nettopp er bestilt?? Uansett.. tilbake til farmors hus...)

Så sto eg der da å veide kver ting, mens eg spørte meg sjølv
"Treng eg virkelig dette?", "Kan eg leve uten denne tingen?"




På slike spørsmål, er det krevande å vere ærlig med seg sjølv. Eg synest eg var kjempeflink som klarte å svare "rett" på det meste, og legge varene tilbake på hylla. Etter ein time gjennomgang av butikken, fant eg ut at kanskje det var på tide å reise videre.. ;)



Det som vart med meg heim var desse søte stjernene, eit flott lyshus og eit lite velkommenskilt. Dette flotte skjerfet har eg fått fra Silje som har vert i Afrika eit år. Tusen takk! Er blitt kjempeglad i det!

Ønsker dere alle ein flott dag!

Godklem fra

14 kommentarer:

Hulda sa...

Så mye fint du har kjøpt deg. Jeg falt for lyshuset, så koselig. :)

Lisemoren sa...

Slike dager for seg selv er virkelig luksus. Jeg pleier å slå meg sammen med min søster på slike utflukter, og et stopp også på konditori er et fast innslag på programmet. Det viktig å kombinerer hyge med mere hygge, ikke sant.

Skal si du fant mye fint på runden din. Selv om dere skal inn i ny og foreløbig mindre leilighet, tipper jeg at du tenker frem mot det nye huset du skal fylle senere. Slik er i hvertfal jeg. Noen ganger kommer man jo også bare over det helt rette og hvem vet når slike tilbud kommer tilbake, he,he.

Blir jo veldig spennende tider for dere fremover. Det er veldig kjekt å bygge sitt eget hus, men også veldig slitsomt. Lykke til og ta godt vare på hvrandre. Jeg hadde baby og en liten 2 1/2 åring da vi bygget, og jeg syns det var tøffe dager. Men for en lykke da vi endelig kom i hus.

Klem fra Lisemoren

Black Feathers sa...

Så skjønne de stjernene var. Er det mønster på de, eller ser jeg helt feil? Mye fint du fant og så var det sikkert ikke så lett å sile ut det du tok med deg. Synes du var kjempe flink jeg. ;)

Ha en nydelig dag ;)

Lisemoren sa...

Bildene til kontoret på jobben din var også veldig nydelige, jeg er veldig glad i slike bilder. Syns de sier så mye. Skal si du er flink som klarer å male sånn.

Klem fra Lisemoren

Datt sa...

Kjempefin fangst, jeg hadde helt klart også "trengt" det der! :D

Hjerterom sa...

Hei :)

Så mye fint du har kjøpt :)
Mye fristelser er det alle plasser...
Jeg skal til Trondheim,kan bare tenke meg alt det fine jeg kommer til å se,best å holde hardt i pengeboka!!!

Klem Siw

Therese sa...

Hei hei frue. Så utrolig mye flott du har kjøpt deg da. Lekkert. Gleder meg til å følge deg i husbyggingen. Her i huset er vi klar til å reise til barnehagen. Der er det middag i dag og jeg har fått mannen hjem fra Asia, kan ikke bli bedre. Ønsker deg en go kveld mor. Blitt veldig gla i deg jeg og bloggen din selvfølgelig. STOR KLEM TIL DEG FRA MEG.

MODERN COUNTRY sa...

Hei du varme,

Takk for nydelig hilsen inne hos meg for en liten stund siden!! Kjempekoselig :) Jeg trodde nesten du var borte for godt nå jeg, men du tok deg som jeg bare en liten pause fra alt. Hadde dere planer om å bygge nytt hus sa du? Det er jo en drøm!! Fantastisk og få den muligheten, bygge sitt eget og forme det til noe man elsker. Jeg går selv dagen lang og drømmer om den dagen det skjer for oss :)

Håper du har e fin sesong, for oss som elsker høsten (med pent vær!) er det deilig og gå ut og nyte de fine fargene og klare luften.

Ha en riktig fin helg, ha det varmt og godt!

Klem Aina

Anonym sa...

utrolig my fin du har fått tak i.er forelska i disse lyshusene jeg.MÅ handle meg...*ler*
ha en fortsatt go helg:)klem
-britt irene-

Daisys home sa...

Ser at du har fått utnyttet fridagen din!Sånt Zinkhus har jeg netopp bestilt ifra nettbutikk ikveld.De er jo så lekker,men blir vel sprayet hvitt når det kommer til meg,sikkert,hi..hi..Ha ei flotters helg,klem

huset på øya sa...

Så mye fint du har fått tak i på shopingrunden din. Er for tiden litt hekta på alt av Zink... Kjempefin hus. God helg :) Vibeke

Anita sa...

Hei! For en nydelig blogg. Masse fine ting du fant på shopping. Nydelige malerier/tegninger og dikt du har :-)
Ha en fin uke!
Hilsen Anita.

Romantiske Stinemor sa...

Tusen takk for koselig hilsen hos meg:-) Og satt veldig stor pris på at du er følger:-) Vakkert bilde av deg på siden:-)Ha en fin helg...

Anns draum sa...

Heisann!! Første gong eg besøker deg:) Ser vi er fleire som tar steget og flyttar heim!! Sååå bra. Eg flytta ikkje heilt heim, kanskje ein gong, e desverre ikkje flust med jobbar der. Flytta til stor byen i Sunnfjord:)) Kjempe fin blogg du har!! Legg meg til som følgar eg:)

Ha ein flott kveld!