Siste fra Instagram

mandag 24. januar 2011

Baby-gleder for liten og stor...♥

For ei lita tid tilbake var eg innom ein garnbutikk og fant desse sarte og vakre fargene...
Samme dagen begynte eg hekle mitt første baby-teppe. Var skikkelig inspirert av vakre farger og sjølvsagt av lillegullet i magen min...
Det tok ikkje lange tida før dette teppet var ferdig og klart til bruk...
Teppet er deilig mjukt og akkurat stort nok til både vogn og seng...
Min kjære lagde nokre byggeklosser som eg malte kvite, for så å skrive bokstaver på...
 Kjekt å kunne lage ting til babyen sjølv.. føler det blir meir personlig og spesielt..
 Og hjerter blir det nok sydd massevis av...♥♥♥
Vi gleder oss til å møte deg, kjære baby!

Suss fra mamma'en din...

Og godklem til dere kjære venner!


14 kommentarer:

Shamini (KinoGodt) sa...

Utrolig fint babyteppe, og flotte farger ikke minst! :)

Malin sa...

Å så flink du er:)
Tar du på deg jobben å lage et til? Klarer ikke håndarb jeg vet du...:(

Klemmer Malin

Jannes lille sted sa...

Hei ☺
Aller først, gratulerer så masse med spiren i magen! Fantastisk!
Og nyydelig babyteppe. Så herlige fargr.

Ha en flott uke
Klem Janne Merethe

Lakka sa...

Gratulerer så mye med baby i magen!!! Bøtteknotten vår kommer i begynnelsen av April, og det er så gøy å følge andre som også er i samme situasjon:-) Nyyydelig teppe, herlige farger!! Jeg er elendig på hekling så jeg har satt igang guttens mormor.. he he!

Nå begynner huset også å ta form ser jeg, det er deilig når ting faller på plass!


Gleder meg til å følge deg videre:-)

A K sa...

Så nydelig babyteppe! :)

Jeg kom også på en dag at jeg skulle ha heklet ett eget teppe til babyen i magen. Problemet er bare at h*n kommer om 8 ukers tid og jeg har veldig mye på strikkelista som må gå foran ;)

Kose deg med lillevennen i magen :)

klem

Engler, ull og lavendel sa...

Nydelig!!!
Og gratulerer så masse med baby i magen.
Ønsker deg en flott kveld.

Klem fra meg

h.espe sa...

Hei kjære Anja-Elin!
Tusen takk for kjempekoselig besøk på bloggen min!! Ja, og så må jeg nesten si GODT NYTTÅR jeg også! Har vært litt dårlig med besøksrundene mine i det siste, så her hos deg var det mange flotte innlegg å oppdatere meg i :o) Nydelig babyteppe du har heklet, og av fargen, så har dere kanskje fått beskjed at det er en liten prins eller..? Herlige terninger med BABY - bokstavene på - så gøy å kunne lage sånne ting selv!

Så flotte bilder fra husbyggingen da - huset blir helt klart veldig flott, og jeg kan tenke meg at dere gleder dere masse til huset står klart for innflytting!

Her hos meg står alt bare bra til! Er alt begynt å merke at ettermiddagene er blitt bittelitt lysere, og det er deilig!

Da må gode du ha en finfin uke - take care!!!!

Goklem fra Hildegunn

Unknown sa...

Ååå, så herlig innlegg ♥ Nydelig teppe, og så kos og lage disse små sakene selv;))

Kos dere!

KLem Line

Anonym sa...

Åhh så nydelig teppe, fine farger.. Så gøy med en liten baby, skjønner godt at du gleder deg. Du får en koselig tid fremover. Har 3 barn så jeg vet hva det er å gå gravid og få barn:)) Kjempe koselig er det:)))
Masse lykke til, kos deg:)
Klem Anita

Unknown sa...

Gratulerer så mye med den lille i magen! Så spennende;)
Herlig pledd, sarte og flotte farger!

Ha en fin uke;)

Fra huset i svingen sa...

Kjempeflott babyteppe, og fantastisk kule klosser :-D
Jeg har også termin i mai, så har lagt meg til som følger slik at jeg kan være med deg videre i svangerskapet ;-)

Klem Karianne

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefint teppe-og klossar☺

Gløymde å svare på spørsmålet ditt om kor vi skal gifte oss... Blir nok i Førde. Hadde vore veldig kjekt å gifte seg i Hyllestad-og Johan vil gjerne at vi ska ha bryllupet på øya han kjem frå utanfor Bodø, men lettast ha det her☺

Klem M♥

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Hei du:) var en snartur innom bloggen min og så at du hadde vært innom. takk for den koselige kommentaren! jeg har tatt en uplanlagt pause fra bloggen. har mye annet å tenke på og har litt lite ideer til bloggeinnlegg for tiden. men jeg satser på å komme tilbake etterhvert.. kjekt at du tenkte på meg da! nydelig babyteppe du har heklet til babyen, og de klossene..såå kreativt! imponert!
ps: kjekt å følge med på husbyggingen. dere får det såå flott!! klem

Lisemoren sa...

Utrolig fint babyteppe, Anja Elin. Skal si dere er kommet langt med huset. Det er nesten helt utrolig så kaldt som det har vært i lang tid. Nydelige detaljer rundt vinduene, det er jo litt av et drømmehus dere bygger.

Det kommer til å bli sts med nytt hus og baby. Jeg flyttet inn i nybygd hus med en ettåring og en fireåring, og det var som å komme til himmelen, fra en kald og upraktisk leilighet.

Nå skal vi faktisk få oss en baby til her i huset, men denne gangen er det en liten valp. Vi er spente og glade og jeg er bittelitt engstelig for ansvaret, men tror det blir bra for vår familie. Det er en godt overvid beslutning i allefall.

Vi skal hente den hjem i morgen, så da starter en ny hverdag for oss.

Håper formen er bra nå, den mellomste delen av svangerskapet er ofte den fineste tiden, slik jeg husker det. Kos deg med ditt og dine

Klem fra Lisemoren