Siste fra Instagram

fredag 30. desember 2011

Ei romjulshelsing frå hallen vår ♥

 Hallen vår har også fått litt julepynt. 
 Synest det er pent med litt rødt blant alt det kvite... 
Siden det er ein del som gjenstår akkurat her, har eg ikkje fått tatt så mykje bilder av rommet.
Også trappa har fått litt pynt, sjølv om ikkje alt er klart...
For jul blir det, sjølv om ikkje alt er som ein hadde tenkt.. 
Vi har hatt ei flott jul. Tusen takk for koslige besøk! I morgen er det siste dagen i dette året.. Kor blir dagane av? Får eg litt tid, kjem eg tilbake i morgen, viss ikkje, ønsker eg deg eit riktig godt nyttår!

Godklem fra


Tips; Hjerta er kjøpt på tilbud på Kid, men fjerna hyssingen som følgte med, og erstatta med silkeband, sløyfe, og bjeller i stadenfor. Lysestakene er funnet på gjenbruk. Kjøp eit par englevinger, og nokre bær, vips, lekker og enkel pynt. 

2 kommentarer:

Bente sa...

Så nydelig du har pyntet.Lekkert med bare en liten dose rødt.

Klem Bente

Bling - our elf on the shelf sa...

Vakkert ble det, søtt med litt rødt i det hvite, det har du rett i :)
Godt nyttår til deg og dine kjære.
Stor klem fra meg til deg!