Siste fra Instagram

onsdag 28. desember 2011

Litt snø i desember.. ♥

 
 
 
 
 

Det har ikkje vert så mykje snø her i Sogn. Desse bilda tok eg tidligere i desember. Snøen forsvant nokre dagar før lillejulafta, dessverre. Vi har ikkje fått gjort så mykje ute i det siste, då vi har hatt så mykje å gjere i første etasje. Enda gjenstår litt der, men det kryper heldigvis sammen etter kvert! 
Velkommen til alle nye følgere! Blir så glad over at du der ute liker bloggen min! Setter pris på kvar og ein av dere! Tusen takk for kjempekoslige kommentarer! No skal eg finne senga, før det er ein liten kar som vokner og holder fest resten av natta ;-) Ønsker deg ei riktig god natt! Og siden klokka er over tolv... så GRATULERE MED DAGEN MIN KJÆRE ♥ ELSKA DEG! Du er ALT for meg 

Og no... 
Gonatt!

Nattaklem fra

Ingen kommentarer: