Siste fra Instagram

torsdag 17. juli 2008

Endelig har vi komt oss i hus!


På mandag var pappa og fetter Erling me å hjalp Einar med å flytte sakene våre, hit til vår nye flotte leilighet. Var ein lang dag, der eg ikkje var i form, so måtte ta det rolig. Fekk utrulig god hjelp. Tusen takk! No har vi fått litt på plass. Har måtte vert heime fra jobb denne veka da formen har vert elendig. På grunn av det, bur vi framleis i kasser. Men etter kvert vil vi få det kjempe koslig her. Stortrives allerede. I morgen skal vi ned i gamle leiligheta og vaske ned den. Blir litt godt å bli ferdig med det også. Ellers so skal vi begge jobbe lørdag og søndag, før eg tar sommerferie. Einar skal jobbe ei veke til, før det blir ferie på han. I dag var forresten bilen min på eukontroll. Fekk dessverre ikkje godkjent frontruta, so det er fare for at civicen blir avskilta i september, om eg ikkje får skifta rute. Ei ny rute koster 7000 kr, og det er ikkje bilen verdt, trur eg. So no spørs det kva som skjer. Vi har vertfall hendene fulle. Det ordner seg nok. Her er bilde av bonzaitreet som trives godt etter flyttinga. :)

Ingen kommentarer: