Siste fra Instagram

onsdag 22. oktober 2008

Stua vår ;-)

Vi har mørke møbler i stua, i motsetning til resten av møblene i leiligheita.

Kosekroken vår, ved altandøra ;) Deilig å sitte der med ei god bok, på varme sommerdager, med altandøra på gløtt.. ;) (når det er for varmt for å ligge ute på altanen..) ;)

Over henger bryllupsbilda våre, samt brudebuketten min..

Lyd og bilde er veldig viktig for min kjære mann ;) Sjølsagt er det viktig for meg og, spesielt når vi skal sjå ein koslig, romantisk film sammen ;)

Skapet med bryllupsserviset vårt.

Og vår andre kosekrok, med massevis av stearinlys rundt.. ;)
Håper du har ein fin kveld i di eiga stue ;)

7 kommentarer:

Smineset sa...

Lyd og bilde pleier å være viktig.... Men hos oss blir det i høy grad nedprioritert. Stakkar mannen min...

Nydelige brudebilder og stue!

Ha en super dag! ;-)

Ingunn sa...

Så koselig hjem dere har!!Likte veldig godt bryllupsbildene!Skikkelig fine!Du ser ut som en prinsesse!;)

klem Ingunn

AnneGrethe7 sa...

Hallo...
Her var det mykje fint....likte veldig godt reingjeringsspannet ditt...lurt å samle sakene.... og putene dine til soverommet var også nydelege..

Ønsker deg ein fin dag

Rådyrveien sa...

Hei'sann!
Takk for koselig kommentar hos meg. :)
Ja, jeg må jo legge ut litt humor i mangel av annet å skrive om.. Hehe! Heldigvis ikke SÅ ille i virkeligheten her.

Så flott side du har! Og så lekkert du har det hjemme hos deg.
Trivdes veldig godt der.
Du er forresten utrolig flink til å male! Masse flotte bilder jeg gjerne skulle hatt kloa i...hehe.

Ha en fortsatt fin torsdag!

Hilde

Torilpia sa...

Så fint det er hos dere .. skikkelig koselig :o)

Tror du/dere har ordentlig god smak!

Takk for hyggelig kommentar inne hos meg .. :o)

Ha en flott torsdag - klem!

Siren sa...

Å dere har det så fint! Er ofte innom bloggen din, og du skuffer aldri! :)
Ja Venezia er virkelig vakkert, og noe av det mest spennende var å se hva som ventet bakom neste hjøre...var liksom alltid noe nytt!

Ha en flott dag!
:)

Lisemoren sa...

Du har det virkelig kjempefint. Likte så godt kjøkkenet ditt også. Her i huset kombinerer vi også mørke og lyse møbler. Syns det er både praktisk og fint. Takk for gode ord hos meg. Det er alltid så hyggelig å høre fra deg. Ha en fin kveld