Siste fra Instagram

fredag 31. desember 2010

Godt VIDUNDERLIG nyttår! ♥

Vi gleder oss STORT til det nye vidunderlige 2011! Så vi kan ønske den vakre lille maispira vår og det nye flotte huset vårt, hjertelig velkommen! Sammen med andre små og store gleder

Ønsker dere alle eit kjempe flott og godt, VIDUNDERLIG og FANTASTISK nytt år! Nyt dagane og kvarandre! ♥ Tusen takk for eg kjenner så mange utrulig fantastiske og gode mennesker! ♥ Eg setter pris på kvar og ein av dere, og sender mange varme tankar og gode klemmer i din retning i kveld... Tusen takk for gode minner i 2010. Gleder meg til å dele 2011 med dere alle

Nyttårsklem fra

15 kommentarer:

Heimekjær sa...

Godt nyttår ♥ du har masse spennande i vente.herlig

Gleda meg til å følge med vidare i 2011:)

Klem fra LInda ♥

Anonym sa...

Godt nyttår til deg.
Gleder meg til å følge deg videre.
Klem:))

Gry sa...

Jeg takker for et hyggelig bloggvennskap med alle besøk, koselige kommentarer,
og for all inspirasjon jeg har fått,
i året som er gått.
Jeg ønsker deg et vidundelig
godt nytt år!

Klem fra Gry : )

MissMette sa...

Hei Anja-Elin
Godt nytt år til deg også :) Gleder meg til å følge deg og bloggen din i året som kommer. Takk for nydelige bilder og inspirasjon ♥ Stor klem fra Mette

Kate-Marita Pettersen sa...

Riktig godt nyttår til deg og dine kjære Anja-Elin:) Dere går virkelig et spennende år i møte med nytt hus og et lite maividunder <3

Stor klem fra Kate:)

Livy sa...

Riktig Godt Nytt År!
Klem fra Livy

Anonym sa...

Godt nytt år til deg også Anja-Elin :). Du har en nydelig blogg som jeg gleder meg til å følge videre i det nye året.

Klem Anita

Elin | Draumesidene sa...

Godt nyttår kjære du!
Takk for alt vi har delt i det gamle!

STOR klem frå Elin!

Marge sa...

Happy new year 2011 with lot of joy and health!!<3

Warm greetings, Marge

LYKKEBO sa...

Riktig godt nyttår til deg å:)

Nydelige stemningsbilder i innlegget under:)

Ha en strålende ny uke-i det nye året:)
Klem

No.15 sa...

Hei kjære venn! Håper du har en super start på det nye året. Det kommer jo til å bli et kjempespennende og fantastisk år for dere. Jeg gleder meg til å følge bloggen din videre og til den lille maispiren kommer.

Ta vare på deg selv, og takk for et bloggvennskap jeg håper fortsetter.

Stor klem, Lise

FO - 2 sa...

Hell og lykke,
og GODT NYTT ÅR! :)
Klem.

No.15 sa...

Hei min venn, hvordan går det?
Håper alt står bra til :)

Liten info, jeg har endret bloggnavn :)

Goklem fra Lise (Hverdagsglimt)

CosiFanTutta sa...

Takk det samme, solid på etterskudd. Det blir et spennende år : )

Ramme Alvor sa...

Godt nyttår til deg også!
klem!